Alternatief H3/H3+

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LVG
    • Jul 2011
    • 152

Originally posted by Podium Verhuur
    Hallo,

Ik ben op zoek naar een alternatief voor de Martin Audio H3/H3+.
    De reden hiervoor is de slechte levertijden en service die dit merk in Nederland heeft.

Ik zoek in de richting van de wat meer gerenommeerde merken, dus geen DAP, American Audio oid. Het is ook niet mijn bedoeling om een discussie over deze merken te beginnen.

De kasten zullen gebruikt worden voor buiten evenementen voor ongeveer 200 man, eventueel later aangevuld met nog 2 extra kasten.
    Voor grotere evenementen zullen andere kasten gebruikt worden.

Bij voorkeur niet actief en wel een touring editie, zodat transport goed te doen is.

Onder deze topkasten komen S218+ kasten te staan.
    Kijk eens naar Audio Focus (komt uit belgie) erg fijne kasten, goede kwaliteit, goede service, betaalbaar. Wij werken er met plezier mee

Comment

• Outline
      • Feb 2006
      • 1434

Originally posted by LVG
      Kijk eens naar Audio Focus (komt uit belgie) erg fijne kasten, goede kwaliteit, goede service, betaalbaar. Wij werken er met plezier mee
      Topic doorlezen en dan pas reageren: Het blijft moeilijk!

Comment

• LVG
        • Jul 2011
        • 152

Originally posted by Outline
        Absoluut

Comment

• Gast1401081
          • Mar 2001
          • 7999

Originally posted by LVG
          ...(komt uit belgie) ….
          Originally posted by LVG
          Absoluut
          Lomp En Onbenullig

Comment

• LVG
            • Jul 2011
            • 152

Originally posted by MacGyverSounds
            Lomp En Onbenullig
            Tuurlijk....

Comment

• peterwagner
              • Oct 2008
              • 317

Originally posted by LVG
              Tuurlijk....
              Mac heeft hier wel gelijk. De TS heeft het duidelijk over gerenommeerde merken en over service in Nederland. Dan heeft het natuurlijk weinig zin om over een onbekend merk uit Belgie te beginnen....

Comment

• LVG
                • Jul 2011
                • 152

Originally posted by peterwagner
                Mac heeft hier wel gelijk. De TS heeft het duidelijk over gerenommeerde merken en over service in Nederland. Dan heeft het natuurlijk weinig zin om over een onbekend merk uit Belgie te beginnen....
                Daar denk ik dan wat anders over ALs je service 400 km ver vandaan moet komen uit nederland of 200 km dichterbij uit belgie (of bij de support punten in nederland ) waarom zal het dan uit nederland moeten komen

Comment

• Gast1401081
                  • Mar 2001
                  • 7999

Originally posted by Podium Verhuur
                  Ik wil even melden dat de leverancier onverwacht toch heel erg zijn best heeft gedaan……….

Door de service en oplossing is de vraag in dit topic komen te vervallen.
                  Originally posted by Outline
                  Originally posted by MacGyverSounds
                  Lomp En Onbenullig
                  LVG betekent Leesbrillen, Verlichting en Geluid, denk ik..

Comment

• Podium Verhuur
                    • Mar 2012
                    • 480

Laten we het topic verder niet bevuilen. Audio Focus is een merk waar ik in mijn 11 jaar als ondernemer nog nooit van heb gehoord. En zal alleen op dat gebied al niet te vergelijken zijn met Martin Audio.

Tuurlijk komen er steeds meer bedrijfjes bij die ook leuke speakers maken, maar daar ligt onze interesse niet. Wij moeten opboksen tegen grote verhuurbedrijven en dat doe je niet met onbekende merken. Tenminste dat is mijn visie, er zullen hier vast mensen rondlopen die daar anders over denken.

Daarnaast zijn transportkosten binnen Nederland altijd goedkoper dan naar het buitenland. Tenminste dat is de ervaring die wij hebben met transport bedrijven. Er is altijd een buitenland toeslag.

Maar toch bedankt voor het meedenken, wij zijn echter al weer voorzien en hebben inmiddels nieuwe afspraken met de importeur gemaakt over minimale voorraad en levertijden.
                    Last edited by Podium Verhuur; 15-07-13, 10:52.

Comment

Working...