Alternatief H3/H3+
Collapse
X
-
Comment
-
Comment
-
ALs je service 400 km ver vandaan moet komen uit nederland of 200 km dichterbij uit belgie (of bij de support punten in nederland
) waarom zal het dan uit nederland moeten komen
Comment
-
Comment
-
Laten we het topic verder niet bevuilen. Audio Focus is een merk waar ik in mijn 11 jaar als ondernemer nog nooit van heb gehoord. En zal alleen op dat gebied al niet te vergelijken zijn met Martin Audio.
Tuurlijk komen er steeds meer bedrijfjes bij die ook leuke speakers maken, maar daar ligt onze interesse niet. Wij moeten opboksen tegen grote verhuurbedrijven en dat doe je niet met onbekende merken. Tenminste dat is mijn visie, er zullen hier vast mensen rondlopen die daar anders over denken.
Daarnaast zijn transportkosten binnen Nederland altijd goedkoper dan naar het buitenland. Tenminste dat is de ervaring die wij hebben met transport bedrijven. Er is altijd een buitenland toeslag.
Maar toch bedankt voor het meedenken, wij zijn echter al weer voorzien en hebben inmiddels nieuwe afspraken met de importeur gemaakt over minimale voorraad en levertijden.Last edited by Podium Verhuur; 15-07-13, 10:52.Comment
Comment