meyer sound LEO

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gast1401081
    replied
    Originally posted by M'Elodie
    ..... Wie wie is, is totaal niet relevant. Want helaas valt er met een bepaalde persoon hier niet inhoudelijk en op een volwassen manier over te praten.
    Nou vind ik dat dus wel relevant. Je kunt me bellen door op die blauwe tekst hieronder te klikken, en het telefoonnummer te draaien dat er links onder in beeld staat.

En ik weet ook wel dat sommigen absoluut niet hier mogen verschijnen omdat hun baas dat verboden heeft, en ik weet van anderen dat ze hier alleen meelezen, en achter de schermen met PM-berichtjes mekaar de handel/omzet proberen af te pakken...

Verder weet ik ook dat hier diverse mensen een identiteitscrisis hebben of schizofreen zijn (meerdere nicknames).

Het leuke van Roland Mattijsen is dat hij een week of 4 geleden ff smstte / facebookte / waarna we een uurtje gebeld hebben over iets ingewikkelds wat niks met LEO te maken heeft. En alleen daarom al waardeer ik hem meer dan de illegale ik-mag-van-moeders-deze-week-een-nieuwe-mikrofoon-uitzoeken-dus-Meyer-is-rotzooi leechers.

Dat "leuk" geldt trouwens ook voor een andere paar stomkoppen hier, onder eigen roep/handelsnaam die officieel niet meer meelezen, maar stiekem toch wel.
    Schoenen aanpassen.
    Last edited by Gast1401081; 23-06-13, 16:50.

Leave a comment:

• Gast1401081
    replied
    Dus wellicht is het ook wel iets van Amerikaanse mentaliteit die hier in Europa en in het bijzonder NL niet zo op zijn plek valt...
    dat is de eerste opmerking van je in dit hele topic die ik wel waardeer.
    EV is trouwens een behoorlijke tijd TELEX - en dus BoschGmbH geweest, en ook de sound- en 0dB-levels liggen iets anders daar dan hier.
    Is JBL daarom slechter dan K&S? Is Klipsch daarom slechter dan Kling & Freitag?? Is EAW daarom slechter dan TW-Audio? Is Meyer daarom slechter dan SP?

Leave a comment:

• Gast1401081
    replied
    Originally posted by MacGyverSounds
    i
    Die specs zijn er dus helemaal niet, dus er naar kijkenis wat lastig..
    Originally posted by Bazeman
    Precies, en dat is nou juist de reden waarom ik daar naar vroeg om te beantwoorden.... Dubele punt, komma, sluiten.
    waarom loop je dan te schreeuwen dat die specs aangepast en opgepoetst zijn?

Originally posted by Bazeman
    Ik heb de vraag onder "persoonlijke" titel als techneut geplaats, maar schijnbaar mag dat hier niet als je een bepaalde achtergrond hebt en de kennis daar opgedaan, in het kader van mijn "achtergrond", hebt gebruikt om mijn constatering te doen gebaseerd op natuurkundige redenering... Dwz de plaatsing van de speakers, het formaat van de speakers en het soort drivers om de "speciale" toegedichte prestaties te behalen.
    Sja een dag of wat geleden liep je te bedelen om wat exposure voor dat SPoda of Skoda of Master of Laster of weet ik het hoe je je volgende week weer gaat noemen. Ik open meteen ter plekke een hoekje voor je: leef je uit.

Maar je eerste officiƫle zelfgeplaatste post is een leugen- en zeikverhaal op een concurrent, die speciaal voor BigMick van Metallica een fonkelnieuw LompEnOnbenullig-Metallica systeem heeft gebakken. En wat er aan specs bekend was is gelogen, opgepoetst, of veranderd voor publicatie.

Je krijgt nog 2 beschaafde hintjes van mij: joh, doe dat nou niet, je moet die Yanken niet van leugens betichten, en dat CD-verhaal valt best mee, 2450 H en J - en DH1A.
    En vervolgens gaan alle remmen los.

Wel, welkom in de grote mensen wereld. Ik denk dat je morgen bij je baas moet komen, om wat uit te leggen.

Leave a comment:

• M'Elodie
    replied
    lees de rode tekst in de openingspost ff hardop voor?

En als je trouwens toch bezig bent, lees dan ook ff die post#2 ff hardop voor? Hoor ik 2450-JBL? Hoor ik DH1A van EV? Meyer is niet alleen groot, JBL en EV zijn dat ook hoor...
    Net als Adamson, L'acoustics enz enz. Maar geen van allen heeft zo'n opvallend marketing gebeuren erom heen hangen, dus dat zegt toch wel iets, niet waar? En de door jouw genoemde merken: alle drie USA. Dus wellicht is het ook wel iets van Amerikaanse mentaliteit die hier in Europa en in het bijzonder NL niet zo op zijn plek valt...

Leave a comment:

• M'Elodie
    replied
    Originally posted by rolmat
    Beste M'elodie,
    Ik kom hier niet elke dag dus sorry, maar vind je het bezwaarlijk om je even voor mij te identificeren ?
    Begrijp ik correct dat jij voor een "concurrerende" importeur of luidsprekerfabrikant werkt ?
    En mag ik vragen wat de namen en achtergrond zijn van Bazeman en Teunos ? Zou voor mij ook heel fijn zijn.

Roland
    Misschien wat vaker voorbij komen: dan kunnen we inhoudelijk, open en eerlijk discussiƫren. Wie wie is, is totaal niet relevant. Want helaas valt er met een bepaalde persoon hier niet inhoudelijk en op een volwassen manier over te praten.

Leave a comment:

• timmetje
    replied
    SP schijt overigens niet op Meyer: Bazeman schijt (blijkbaar) op de marketing van Meyer. Dat hij voor SP werkt is (een wellicht wat ongelukkig?) toeval...

Iedereen springt direct op het systeem alsof het de grootste revolutie in de audio-wereld tot nu toe is, en Bazeman stelt daar (al dan niet terecht) wat kritische vragen over.

In de basis denk ik dat z'n opmerkingen wel terecht zijn, alleen is de wijze waarop hij ze brengt wellicht niet zo tactisch gekozen.
    Last edited by timmetje; 23-06-13, 16:12.

Leave a comment:

• M'Elodie
    replied

Dus de kern geraakt hier: SP schijt op Meyer. Maar ze komen wat poep te kort... Meyer is wat groot om onder te poepen...
    Oh oh oh: wat een kinderachtige onvolwassen woorden.

Leave a comment:

• Bazeman
    replied
    OK, Laatste opmerking dan slot erop!

Ik heb de vraag onder "persoonlijke" titel als techneut geplaats, maar schijnbaar mag dat hier niet als je een bepaalde achtergrond hebt en de kennis daar opgedaan, en in het kader van mijn "achtergrond", hebt gebruikt om mijn constatering te doen gebaseerd op natuurkundige redenering... Dwz de plaatsing/onderlinge afstand van de speakers, het formaat van de speakers en het soort drivers om de "speciale" toegedichte prestaties te behalen.

Precies, en dat is nou juist de reden waarom ik daar naar vroeg om te beantwoorden.... Dubele punt, komma, sluiten.
    Last edited by Bazeman; 23-06-13, 16:21.

Leave a comment:

• Gast1401081
    replied
    Niemand beledigt hier blind een systeem. Iemand stelt een (kritische) vraag en daar word keihard (door bepaalde personen!) over heen gewalst zonder technisch inhoudelijk verduidelijking.
    Ik fiets meestal....

lees de rode tekst in de openingspost ff hardop voor?

En als je trouwens toch bezig bent, lees dan ook ff die post#2 ff hardop voor? Hoor ik 2450-JBL? Hoor ik DH1A van EV? Meyer is niet alleen groot, JBL en EV zijn dat ook hoor...
    Last edited by Gast1401081; 23-06-13, 15:51.

Leave a comment:

• Gast1401081
    replied
    Originally posted by timmetje
    @********, bovenstaande post vind ik wel erg neerbuigend richting SP...
    ik heb Koennigsegg - of een van die andere kleine bouwers, die Pagani Zonda is ook wel leuk - nog nooit een slecht woord over mercedes , BMW, of Audi horen zeggen. Sterker nog, de motoren zijn vaak aangepaste toppers uit die groter fabrieken.

Dus de kern geraakt hier: SP schijt op Meyer. Maar ze komen wat poep te kort... Meyer is wat groot om onder te poepen...

Even een vraag voor Bazeman: hoeveel research heb je daadwerkelijk gedaan naar Meyersound en LEO in het bijzonder? Heb je daadwerkelijk de specs bekeken, of zag je wat geruchten voorbij waaien en ben je daar direct als een pitbull opgedoken?

Leave a comment:

• M'Elodie
    replied
    Niemand beledigt hier blind een systeem. Iemand stelt een (kritische) vraag en daar word keihard (door bepaalde personen!) over heen gewalst zonder technisch inhoudelijk verduidelijking.
    Ik fiets meestal....

Leave a comment:

• Gast1401081
    replied
    En dat is precies waar dit topic over gaat: het kritisch tegen het licht houden van die marketingpraatjes.
    nee, daar gaat dit topic niet over, dit topic gaat over het blind beledigen van systemen waar we geen duidelijke specs van hebben.
    Nog steeds niet ingelezen dus.

En inderdaad Bazeman: jammer dat je hier niet kritisch mag zijn zonder dat er mensen zijn die gelijk persoonlijk worden en zeer ongepast over je "heen" walzen. Zeker gezien vanuit het feit dat je voor een luidspreker fabrikant werkt die niet het budget en de juiste mensen/middelen heeft om een bedrijf groot te houden op basis van marketing geneuzel: maw vind ik bijzonder dapper dat je deze stap hier durft te nemen.
    ja, en jij rijdt waarschijnlijk een auto die precies het verbruik uit de advertentie haalt...

Meyer is groot dus slikt iedereen alles wat ze zeggen voor zoete koek en Meyer is niet alleen groot, JBL en EV zijn dat ook hoor

Is precies waar het over gaat: heb het express zo groot neergezet voor ********: hoeft die zijn leesbril niet op te zetten.
    met dank, nou slijt mn leesbril toch net weer iets minder...
    Last edited by Gast1401081; 23-06-13, 15:50.

Leave a comment:

• M'Elodie
    replied
    Meyer is groot dus slikt iedereen alles wat ze zeggen voor zoete koek

Is precies waar het over gaat: heb het express zo groot neergezet voor ********: hoeft die zijn leesbril niet op te zetten.

Leave a comment:

• timmetje
    replied
    @********, bovenstaande post vind ik wel erg neerbuigend richting SP...

Dat ze een kleinere fabrikant zijn wil niet zeggen dat er geen innovatie plaatsvindt of kwaliteit geleverd wordt. Als ik nu Mercedes Benz in bovenstaand verhaaltje verander in Koenigsegg? Die verkopen misschien maximaal 500-1000 auto's per jaar, maar het zijn wel zo'n beetje de meest innovatieve en snelste sportwagens op de markt...

Ik proef hier een beetje een sfeer van 'Meyer is groot dus slikt iedereen alles wat ze zeggen voor zoete koek' van Bazeman, maar ook 'Sound Projects zijn zo klein en nietig dat ze nooit kunnen weten hoe je goede speakers bouwt' van jouw kant...

Dat gezegd hebbende: wie met modder gooit kan modder verwachten. Om zomaar allerlei heftige beweringen over een systeem op een forum te gooien is ook niet erg netjes.

Even een vraag voor Bazeman: hoeveel research heb je daadwerkelijk gedaan naar Meyersound en LEO in het bijzonder? Heb je daadwerkelijk de specs bekeken, of zag je wat geruchten voorbij waaien en ben je daar direct als een pitbull opgedoken?
    Last edited by timmetje; 23-06-13, 15:30.

Leave a comment:

• M'Elodie
    replied
    Wat de marketing betreft: dit is gewoon een kwestie van je kop boven het maaiveld uit willen steken. Merken die hun marketingpraatjes niet waar kunnen maken zijn hun kop dan ook snel kwijt...
    En dat is precies waar dit topic over gaat: het kritisch tegen het licht houden van die marketingpraatjes. En inderdaad Bazeman: jammer dat je hier niet kritisch mag zijn zonder dat er mensen zijn die gelijk persoonlijk worden en zeer ongepast over je "heen" walzen. Zeker gezien vanuit het feit dat je voor een luidspreker fabrikant werkt die niet het budget en de juiste mensen/middelen heeft om een bedrijf groot te houden op basis van marketing geneuzel: maw vind ik bijzonder dapper dat je deze stap hier durft te nemen.

Leave a comment:

Working...