JBL VRX vervangen door D&B Q1

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peter Vanhove
    • Jun 2002
    • 347

Originally posted by MusicXtra
    Ziet eruit als een kind met anorexia, een waterhoofd en veel te grote schoenen.
    Al eens geprobeerd dit zo op te bouwen?
    Grappig, doen wij en onze klanten dagelijks, werkt feilloos en ziet er heel strak uit.
    Je kan uiteraard meer subs leggen, en meer tops, dan heb je het paaltje niet nodig, wel een iets grotere zaal.
    Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
    Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Denk idd dat je het in het echt moet zien, op de foto vind ik het er niet bepaald strak uitzien.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• desolation
        • Jun 2012
        • 706

een plezier zijn dergelijke systmeen idd niet.

Comment

• Peter Vanhove
          • Jun 2002
          • 347

Originally posted by desolation
          een plezier zijn dergelijke systmeen idd niet.
          Ach iedereen weet dat line arrays best gevlogen worden, met liefst zoveel mogelijk kasten onder elkaar.
          Doordat het gewicht per kastje vrij laag is, en men geen 2e (misschien wel beter voor deze toepassing) systeem kan/wil aankopen, wil men wel eens dezelfde kastjes in kleine(re) sets gebruiken en gaan stacken. Of dit de allerbeste oplossing is, is uiteraard weer een hele andere discussie.
          Het maakt de (meestal hoge) investering wel multifunctioneler bruikbaar.

Comment

• frederic
            • Jan 2006
            • 3511

Dit is het frame om te vliegen:

Ik zal eens zien of je het frame kan draaien, om te stakken. Als dit lukt zal ik voor onderaan een fles maken.

Comment

• DJ Antoon
              • May 2005
              • 1681

Het peter van Hove systeem lijkt wel erg veel op een Q1 opstelling gestackt, enkel het frame ziet er wat lichter uit.

Dus als je een wat simpeler/lichter frame zou maken dan zou het met q1 ook zo kunnen.
              Als je dit weekelijks zo wilt gebruiken dan vind IK het een bewerkelijk systeem, als ik al zie hoe lang je bezig bent met een klein Q1 (2 a 3 toppen per kant) setje gestackt op Q1subs / B2 tov Q7 of C7.
              Veel te veel pinnen en plaatjes hulpstukken etc.

Zou denk ik enkel goed / snel gaan als je het geheel in een flightcase kunt stoppen en er met 2 man uit kunt pakken en in 1 keer op een statief zetten.

Comment

• Peter Vanhove
                • Jun 2002
                • 347

Originally posted by DJ Antoon
                Het Peter Vanhove systeem.
                Heb ik niks mee te maken hoor, een slimmere Duitser dan mijzelf heeft dit bedacht.
                Meer info over deze kleine beugel, het grotere hang en stack frame en de case waarin er 4 passen (die je dan met 2 er gewoon kunt uitheffen zoals gevraagd) en alle andere accessories kan je op deze pagina vinden : http://www.twaudio.de/en/accessoires/vera10--s15--l24

Comment

Working...