Vervangende versterker voor mij Crest 8001/9001

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

itechs hebben in het begin in alle modellen veel problemen gehad, maar die zijn wel allemaal reworked door AXL. ik ken alleszins niemand die ze niet goed vind.
    de HD daarentegen klinkt nog een heel stuk beter door zijn BSS Omnidrive HD processing en enorm hoge dempingsfactor. ik vind het verschil alleszins meer dan duidelijk tussen een gewone itech en een hd

Comment

• emiel-r
      • Mar 2006
      • 169

Lees het topic maar eens door over digitale amps, de ervaring bij de amp testdag was unaniem dat analoge amps over het algemeen erg kleuren.
      Als je dat gewend bent lijkt het alsof er minder laag uit een digitale amp komt maar uiteindelijk geven die gewoon weer wat er in gestopt wordt.
      Exact, met als gevolg dat je over de avond meer variatie in klank krijgt, omdat er steeds verschillende nummers worden afgespeeld. Dit in tegenstelling tot "eigenklank" van de kleuring die steeds hetzelfde is. (Hoewel vaak wel 'lekker vet'). Hier sta je niet bij stil als je amps aan het vergelijken bent in een testopstelling.

Comment

• daviddewaard
        • Mar 2008
        • 627

Originally posted by desolation
        itechs hebben in het begin in alle modellen veel problemen gehad, maar die zijn wel allemaal reworked door AXL. ik ken alleszins niemand die ze niet goed vind.
        de HD daarentegen klinkt nog een heel stuk beter door zijn BSS Omnidrive HD processing en enorm hoge dempingsfactor. ik vind het verschil alleszins meer dan duidelijk tussen een gewone itech en een hd

de HD's zijn idd en stuk betrouwbaarder, en klinker vele malen beter, mijn klanten die I-techs hadden hebben ze allemaal vervangen voor HD's, ook me de levelmax liminiting is het mogelijk om 3 db meer output uit je systeem te halen
        andere handige toevoeging op de Hd's is V-drive: hier kun je je AES audio mee laten lopen over je ethernet lijnen, hoef je alleen nog je ampracken door te lussen op ethernet en kaar.
        Last edited by daviddewaard; 26-03-13, 10:44.
        A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• metalteacher
          • Dec 2007
          • 467

Ik heb 2x MA5000I en wil er graag nog een derde bij. Ik vind de Crown's te gek klinken wat mij betreft. Ik heb een Lab Gruppen op de monitoren en wil op termijn er graag een tweede Lab Gruppen erbij. De Lab Gruppen is mooi neutraal in zijn geluid. Ik kan geen goede keuze maken tussen beide merken. Ik vind ze echt allebeide goed klinken.
          Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Comment

Working...