Hallo
Ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag.
Ik heb een aantal jaren een aantal Crest 8001 versterker in mijn bezit voor op het laag van mijn Acoustic Line systemen. (TSE Subs)
Ook heb ik voor mijn Infra subs een 2 tal 9001 versterkers in gebruik.
Dit werkt allemaal naar 100% tevredenheid alleen heeft 1 van mij 8001 versterkers onlangs de geest gegeven.
Hij is nu ter reparatie in Belgie maar gezien de kosten die ik moet gaan maken wil ik nu tog maar eens de stap maken naar licht gewicht versterkers.
Maar dat wil ik wel gelijk goed doen.
Ben op dit moment test aan het draaien met:
- I-tech 4000/6000/8000
- Lab FP 6400/4000
- Camco tecton 38.4/vortex 6
- Kind NWX 5.0
Vanmiddag op het laag getest naast de huidige crest versterkers en hieruit bleek dat de Camco's e de Kind direct afvielen ( goede eindtrap maar valt in het niks met de andere opties)
Dan komt het "probleem"
De I-techs gingen het "hardst"
De Labjes gingen ( naar mijn mening ) te strak laag geven.
De Crest draaide zoals altijd prima en extreem laag maar missen de druk die je wel uit de andere 2 krijgt.
Ik ben fan van het laag van de crest versterkers maar weet niet goed wat nu te doen hierin vraag ik dus om hulp
wat zouden jullie doen?
Morgen test ik de zelfde versterkers ook op het hoog
hoop dat dit wat meer duidelijkheid verschaft
wil namelijk wel graag bij 1 merk blijven.
Hoor graag wat jullie mening is
Ik ben nieuw op dit forum en zit met een vraag.
Ik heb een aantal jaren een aantal Crest 8001 versterker in mijn bezit voor op het laag van mijn Acoustic Line systemen. (TSE Subs)
Ook heb ik voor mijn Infra subs een 2 tal 9001 versterkers in gebruik.
Dit werkt allemaal naar 100% tevredenheid alleen heeft 1 van mij 8001 versterkers onlangs de geest gegeven.
Hij is nu ter reparatie in Belgie maar gezien de kosten die ik moet gaan maken wil ik nu tog maar eens de stap maken naar licht gewicht versterkers.
Maar dat wil ik wel gelijk goed doen.
Ben op dit moment test aan het draaien met:
- I-tech 4000/6000/8000
- Lab FP 6400/4000
- Camco tecton 38.4/vortex 6
- Kind NWX 5.0
Vanmiddag op het laag getest naast de huidige crest versterkers en hieruit bleek dat de Camco's e de Kind direct afvielen ( goede eindtrap maar valt in het niks met de andere opties)
Dan komt het "probleem"
De I-techs gingen het "hardst"
De Labjes gingen ( naar mijn mening ) te strak laag geven.
De Crest draaide zoals altijd prima en extreem laag maar missen de druk die je wel uit de andere 2 krijgt.
Ik ben fan van het laag van de crest versterkers maar weet niet goed wat nu te doen hierin vraag ik dus om hulp
wat zouden jullie doen?
Morgen test ik de zelfde versterkers ook op het hoog
hoop dat dit wat meer duidelijkheid verschaft
wil namelijk wel graag bij 1 merk blijven.
Hoor graag wat jullie mening is
Comment