Iemand die een gedacht heeft waar je in Belgiƫ (of Nederland evt.) flightcases met doghouse kan kopen / laten maken? Google laat me hier in de steek..
Nieuwe 24 kanaals geluidstafel?
Collapse
X
-
Comment
-
damn, das nieuw voor mij. ben er 2 maand terug nog geweest en toen vertelden ze mij dat er amper ruimte was voor externe jobs aan te nemen.Comment
-
Ik denk dat het wel leuk is om even te laten weten wat de uiteindelijke keuze is geworden:

Ook al is het "geen echte midas" ... voor het geld is het is een zeer luxe tafel met veel fijne opties.
Ik heb er inmiddels al twee avonden mee gewerkt en ik ben een enorme fan van de equalizers.
Iedereen bedankt voor de hulp.Comment
-
Comment
-
Maken jullie ook gebruik van de firewire functie? En zoja, zou je een paar opnames (multitrack en/of afgemixt) ergens op het internet willen zetten? (op soundcloud ofzo) Ik ben erg benieuwd naar hoe dat klinkt namelijk, en zo heel veel heb ik er nog niet gehoord. (zit zelf ook aan een F32 te denken, voornamelijk vanwege de EQ's, mic pre's, firewire mogelijkheden en analoge summing, zal een studio en live tafel worden)
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment
-
Nieuw bij de dealer gehaald. Het bedrijf waar we regelmatig onze spullen huren kon de tafel voor praktisch dezelfde prijs leveren als een duitse dozenschuiver.
Was schijnbaar ook de laatste Venice F die ze hadden.
We hebben nog geen gebruik gemaakt van de firewire functie, al zijn we wel van plan om dat een keer te gaan proberen. Het kan misschien nog 2 a 3 maanden duren, maar zodra ik het een keer heb geprobeerd zal ik het je laten weten.Maken jullie ook gebruik van de firewire functie? En zoja, zou je een paar opnames (multitrack en/of afgemixt) ergens op het internet willen zetten? (op soundcloud ofzo) Ik ben erg benieuwd naar hoe dat klinkt namelijk, en zo heel veel heb ik er nog niet gehoord. (zit zelf ook aan een F32 te denken, voornamelijk vanwege de EQ's, mic pre's, firewire mogelijkheden en analoge summing, zal een studio en live tafel worden)
Ik heb zelf namelijk geen laptop met firewire, dus dan zal ik een keer mijn PC moeten meeslepen.Last edited by arvoitus; 06-03-13, 21:53.Comment
-
Ah, ook een probleempje waar ik nog een beetje mee zit, het niet bezitten van een machine met Firewire (gelukkig duurt het nog even voordat ik het geld voor de tafel bij elkaar heb, geeft nog wat tijd om een oplossing te vinden). Hebben jullie de tafel van te voren geprobeerd bij die dealer? (welk bedrijf was dat?)
DaanI met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.Comment

Comment