"Nieuw" systeem van meyer sound

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M'Elodie
    • Oct 2006
    • 148

Originally posted by MacGyverSounds
    Ontopic:
    ik heb bovenstaande foto's, maar dan van hetzelfde feestje, maar dan van iemand anders op een andere site of facebook-pagina gezien, met een afstandmeter op 125 meter, en een dB meter op 96.
    Zelfde commentaar: Snoeihard, loepzuiver, en erg muzikaal. En qua afstraling: mooi egaal over het gehele veld. Ik ga nog wel ff grasduinen naar die foto's.
    maar je hebt het niet zelf gehoord? Zou het graag willen meten (met Sim3 uiteraard) of het inderdaad lineair blijft t/m 150m.

Comment

• Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

Originally posted by M'Elodie
      Blijkbaar snap je zelf ook niet helemaal wat je zegt: je bent behoorlijk persoonlijk en beledigend en denigrerend naar bepaalde mensen toe...
      Ik reflecteer alleen maar. Zo af en toe moeten mensen weten waar ze mee bezig zijn. Zelf maken ze opmerkingen die iedereen maar moet slikken, maar als iemand anders hetzelfde doet is Leiden in last.

Originally posted by M'Elodie
      Maar je hebt het niet zelf gehoord? Zou het graag willen meten (met Sim3 uiteraard) of het inderdaad lineair blijft t/m 150m.
      Ik heb het nog niet gehoord, maar dat kan nooit lang duren, denk ik. Er zal best iemand op 25km afstand hier zo'n setje aanslingeren binnenkort... En zowel SIM3 als LEO zijn gewoon te huur. Ik zou er een leuk bandje bij huren, trouwens...

Comment

Working...