Beste allemaal,
Voor ons bandje willen wij graag een nieuwe installatie. Op dit moment hebben we een Behringer installatie, bestaande uit:
-2x Behringer B1220x tops 200W continu
-2x Behringer B1500x subs 300W continu
-1x Behringer PMX5000 powered 16/2, welke 600 watt levert, of 2 x 300 watt.
We zijn een bandje die voornamelijk in kerken optreed en merken bij grotere kerken dat we vermogen te kort hebben.
Daarom willen we graag overstappen op een andere set en deze lijkt ons zeker aantrekkelijk:
-2x peavey Hisys 1xt 350W continu
-2x peavey hisys 118xt 450W continu
-Danacord S900 versterker
-Stage accompany SA1600 versterker.
Nu hoor ik verhalen dat de Hisys lijn wordt afgeraden. Volgens mij zijn het best aardige kasten, maar hoe denken jullie hierover.
Dan nog de vraag of we met deze set er wel echt op vooruit gaan, of is de stap maar heel erg klein?
Ik weet dat je je niet blind moet staren op wattage, maar heel veel meer is het niet.
Graag jullie meningen over de Peavey set en of het een verstandige overstap is.
Alvast bedankt allemaal!
Groeten,
Bertal
Voor ons bandje willen wij graag een nieuwe installatie. Op dit moment hebben we een Behringer installatie, bestaande uit:
-2x Behringer B1220x tops 200W continu
-2x Behringer B1500x subs 300W continu
-1x Behringer PMX5000 powered 16/2, welke 600 watt levert, of 2 x 300 watt.
We zijn een bandje die voornamelijk in kerken optreed en merken bij grotere kerken dat we vermogen te kort hebben.
Daarom willen we graag overstappen op een andere set en deze lijkt ons zeker aantrekkelijk:
-2x peavey Hisys 1xt 350W continu
-2x peavey hisys 118xt 450W continu
-Danacord S900 versterker
-Stage accompany SA1600 versterker.
Nu hoor ik verhalen dat de Hisys lijn wordt afgeraden. Volgens mij zijn het best aardige kasten, maar hoe denken jullie hierover.
Dan nog de vraag of we met deze set er wel echt op vooruit gaan, of is de stap maar heel erg klein?
Ik weet dat je je niet blind moet staren op wattage, maar heel veel meer is het niet.
Graag jullie meningen over de Peavey set en of het een verstandige overstap is.
Alvast bedankt allemaal!
Groeten,
Bertal
Comment