Ik ben op zoek naar multifunktionele speakers om zowel als top en als monitor te kunnen gebruiken. Ik ben hiervoor gaan luisteren naar de nieuwe ELX serie van Electro Voice. Het viel me op dat er geen strakke punch in het laag zit. Dit kan als monitor een voordeel zijn maar als topkast (zonder extra sub) weer kom je laag te kort.
Zowel de 12" als de 15" hadden naar mijn smaak een beetje een tikkie teveel 4 kHz en klonken dunnetjes. Ik had niet zoiets van "wouw, dit klinkt te gek !". Misschien moet ik nog eens opnieuw gaan luisteren met mijn eigen test cd's maar nu konden ze mij niet echt overtuigen. De afwerking is ok en voor het geld zien ze erg goed en profi uit.
Wie heeft al ervaring in de praktijk met deze serie ?
Zowel de 12" als de 15" hadden naar mijn smaak een beetje een tikkie teveel 4 kHz en klonken dunnetjes. Ik had niet zoiets van "wouw, dit klinkt te gek !". Misschien moet ik nog eens opnieuw gaan luisteren met mijn eigen test cd's maar nu konden ze mij niet echt overtuigen. De afwerking is ok en voor het geld zien ze erg goed en profi uit.
Wie heeft al ervaring in de praktijk met deze serie ?

Comment