LS9 dubbele patch

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pipping
    • Aug 2010
    • 83

LS9 dubbele patch

Kan iemand mij misschien helpen met het volgende. Ik heb een ls9 16 ch. Nou gebruiken wij de bovenste layer als front en monitor mix. Ik wil nu de bovenste layer gebruiken als frondmix en de volgende layer als monitormix. Kan ik de huidige monitormix kopieren naar de 2e layer ? En kan ik deze ook dubbel patchen ?Wij willen voor de in ears een apparte toonregeling op de 2e layer gaan gebruiken.

Ik hoor graag wat reacties of dit kan...

Alvast veel dank
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Originally posted by Pipping
    Kan iemand mij misschien helpen met het volgende. Ik heb een ls9 16 ch. Nou gebruiken wij de bovenste layer als front en monitor mix. Ik wil nu de bovenste layer gebruiken als frondmix en de volgende layer als monitormix. Kan ik de huidige monitormix kopieren naar de 2e layer ? En kan ik deze ook dubbel patchen ?Wij willen voor de in ears een apparte toonregeling op de 2e layer gaan gebruiken.

Ik hoor graag wat reacties of dit kan...

Alvast veel dank
    Dit kan; ik kan niet anders zeggen dan gewoon doen! Je vraag is gelijk je eigen antwoord.
    d&b Audiotechnik

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Dubbel patchen oftewel een digitale virtuele split van één ingang naar meerdere kanalen is mogelijk. Dit kan horizontaal (binnen dezelfde layer) als ook zoals jij wilt verticaal (over meerdere layers). Gains en phantom gaan mee tussen beide layers, de rest kun je in beide layers vrij gebruiken naar wens.
      Last edited by vasco; 06-04-12, 12:23.

Comment

• drummerke
        • Oct 2006
        • 432

hey, ik werk zo al jaren... vind het super handig.. eens je het gewoon bent...zet al uw monitor faders ook post (aux) en dan kan je die helemaal als een monitor mixer gebruiken.

Comment

Working...