Nieuwe geruchten!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

Nieuw "subje" noem ik geen subje gezien de afmetingen maar goed............
    Dat nieuwe JBL vond ik niet al te best klinken in het mid hoog . K1 heb ik gehoord in het psv stadion en vond het tot FOH prima maar daarna toch minder ............
    Voor wat het kost zou dat toch beter moeten zijn ook verder als een meter of 50/60 maar goed wie ben ik
    Last edited by Timo Beckman; 25-03-12, 21:54.

Comment

• Hansound
      • Apr 2006
      • 832

Originally posted by seppe30
      iemand d-line van rcf gehoord?
      Was niet verkeerd, zeker gezien de prijs,
      Eigenlijk vond ik de meeste andere merken op het plein flink tegenvallen...

De nieuwe TT serie van RCF lijkt me interresant...

Verder vind ik het altijd weer appart om te kijken naar luidsprekers en mengtafels... je moet ze horen lijkt me... maar dat is nogal ouderwets geloof ik...

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Originally posted by Timo Beckman
        Nieuw "subje" noem ik geen subje gezien de afmetingen maar goed............
        Dat nieuwe JBL vond ik niet al te best klinken in het mid hoog . K1 heb ik gehoord in het psv stadion en vond het tot FOH prima maar daarna toch minder ............
        Voor wat het kost zou dat toch beter moeten zijn ook verder als een meter of 50/60 maar goed wie ben ik
        Haha ja het "je" had ik wel weg kunnen laten.. Heb het VTX zelf nog niet gehoord dus durf erg nog niets over te zeggen maar K1 is natuurlijk wel een beest van een kast. En ja vanaf een meter of 60 gaat de atmosfeer meestal toch zn eigen gang met geluid en daar zijn arrays simpelweg niet lang genoeg voor te maken.
        There is no substitute for imagination

Comment

• seppe30
          • Dec 2007
          • 248

Originally posted by LVG
          Yep. Ik was vooral wezen kijken naar de 8006 subs, de stond in de sound area met de nieuwe line array toppen. En draaide elke keer naar de cobra demo setup was wel grappig hoe groot het verschil in geluidsklank was \
          kan je dat wat meer verduidelijken waar zaten de groote verschillen
          Was er al iets geweten van wanneer die sub's leverbaar zijn ?

Seppe

Comment

• R. den Ridder
            • Sep 2000
            • 1500

Iemand de nieuwe spulletjes van Alcons ook voorbij zien komen?
            De LR24 zou er voor zorgen dat hun ribbondriver nu ook mee kunnen met de groot-formaat array's
            Daarnaast zou de Q en R serie nieuwe mogelijkheden bieden qua afstraling en projectie.

die concert-spl's heb ik eerder beloofd horen worden, maar tot op heden wint de klank het van de SPL's.

Comment

• LVG
              • Jul 2011
              • 152

Originally posted by seppe30
              kan je dat wat meer verduidelijken waar zaten de groote verschillen
              Was er al iets geweten van wanneer die sub's leverbaar zijn ?

Seppe

De cobra was heel ander systeem (2 topjes/ subjes per kant uit me hoofd) en plopte behoorlijk. rcf had het nieuwe line array met 9 kasten per kant hangen met 1 rij 8006 subs.

De line array toppen van de d-line serie is het eerste leverbaar. Subs zijn erg mooi afgewerkt, voor dubbel 18" vrij compact.

Ik hoop dat ze de rcf 6001 nog een update gaan geven naar een nieuwe 3 weg top waar het hoog wel op de goede plaats zit

Comment

• Hansound
                • Apr 2006
                • 832

Originally posted by LVG
                De cobra was heel ander systeem (2 topjes/ subjes per kant uit me hoofd) en plopte behoorlijk. rcf had het nieuwe line array met 9 kasten per kant hangen met 1 rij 8006 subs.

De line array toppen van de d-line serie is het eerste leverbaar. Subs zijn erg mooi afgewerkt, voor dubbel 18" vrij compact.

Ik hoop dat ze de rcf 6001 nog een update gaan geven naar een nieuwe 3 weg top waar het hoog wel op de goede plaats zit
                Ja met die 6001 zaten ze goed laag met het hoog

Comment

• Timo Beckman
                  • Jul 2006
                  • 1298

Originally posted by qvt
                  Haha ja het "je" had ik wel weg kunnen laten.. Heb het VTX zelf nog niet gehoord dus durf erg nog niets over te zeggen maar K1 is natuurlijk wel een beest van een kast. En ja vanaf een meter of 60 gaat de atmosfeer meestal toch zn eigen gang met geluid en daar zijn arrays simpelweg niet lang genoeg voor te maken.
                  Begrijp me niet verkeerd . Het is een prima spul maar voor het geld wat het kost om K1 aan te schaffen (weet niet hoeveel het kost om een set te kopen maar zal echt niet weinig zijn) zou ik er iets meer van verwachten .
                  Het geluid afgelopen jaar was al een stuk beter dan het jaar daar voor toen het K1 net op de markt verscheen maar voor zo'n investering zou je meer verwachten ......
                  Ik vind K1 daar in tegen wel beter klinken dan het andere merk wat bij PRG in de Festhalle hing

Comment

Working...