Nieuwe geruchten!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MarkRombouts
    • Jan 2005
    • 1391

@Steven: ARCSII compact zou wel eens een heel leuk systeem kunnen zijn. Heb je wellicht wat meer info daarover, kan er online nog weinig over vinden namelijk.

Comment

• LVG
      • Jul 2011
      • 152

Originally posted by MarkRombouts
      @Steven: ARCSII compact zou wel eens een heel leuk systeem kunnen zijn. Heb je wellicht wat meer info daarover, kan er online nog weinig over vinden namelijk.

He Mark, er staat wat info op de site van het merk zelf..

Roland M480 update is o.a. - [Ver.1.5] Increased number of DCA’s from 8 to 24
      - [Ver.1.5] Scene Fade Function
      - [Ver.1.5] Increased delay time up to 1.2 seconds for broadcast and large outdoor applications
      - [Ver.1.5] Five new effect processors including Multi-Band Compression/Expansion and BOSS digital effect models.
      - [Ver.1.5] Second order shelving on Lo and Hi EQ
      - [Ver.1.5] Mutually Exclusive LR/C assignment for cross-matrixed linear array speaker configurations
      - [Ver.1.5] Delay setting in "samples"
      - [Ver.1.5] Monitor dimmer setting

Comment

• MarkRombouts
        • Jan 2005
        • 1391

Helaas maar heel weinig info LVG... had ik natuurlijk al wel gekeken/gezocht.

Comment

• Timo Beckman
          • Jul 2006
          • 1298

= dus geen gerucht meer maar een nieuwe vocal mic bij DPA met afschroefbare kop voor een combi met zenders voor zover ik het begrepen heb (te weinig slaap en te veel km beetje jammer) . Klonk erg goed en flink cardioide . Het element is ook te wisselen met een ander .
          Een low frequency Unit van Meyer voor array doeleinden
          open processor van xilica schijnt klaar te zijn en ga ik testen denk ik (en een bedankje voor het aangeven van de BUG betreffende ALL-pass filters in de processor uit een ander topic)
          verder een flink potje LAWAAI (anders kan ik het niet noemen op 1 of 2 na) op dat plein een prima presentatie van PRG in de Festhalle en heel veel van hetzelfde

Comment

• daviddewaard
            • Mar 2008
            • 627

Originally posted by Timo Beckman
            = dus geen gerucht meer maar een nieuwe vocal mic bij DPA met afschroefbare kop voor een combi met zenders voor zover ik het begrepen heb (te weinig slaap en te veel km beetje jammer) . Klonk erg goed en flink cardioide . Het element is ook te wisselen met een ander .
            Een low frequency Unit van Meyer voor array doeleinden
            open processor van xilica schijnt klaar te zijn en ga ik testen denk ik (en een bedankje voor het aangeven van de BUG betreffende ALL-pass filters in de processor uit een ander topic)
            verder een flink potje LAWAAI (anders kan ik het niet noemen op 1 of 2 na) op dat plein een prima presentatie van PRG in de Festhalle en heel veel van hetzelfde
            buiten was idd verschikkelijk wat een troep hing daar niet om aan te horen , als ze die setjes uit hadden gelaten was betere reclame voor de speakers geweest.
            was zelf erg onder de indruk van het nieuwe JBL VTX systeem in de festhalle, had graag ff een paar eigen test cdtjes daar op de set gedraaid..
            hoop dat systeem snel keertje in het wild tegen te komen op klus.
            verder ben ik ook erg benieuwd naar het nieuwe ARCS systeempje van Laccoustics helaas was dit niet te beluisteren.

verder een hoop meuk en china zooi gezien en niks noemenswaardig interessants.
            het viel me op dat het blijkbaar in de mode is om funtion-one achtige setjes te maken Void en eaw hadden ook een veel te futuristische bult hout staan
            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• frederic
              • Jan 2006
              • 3511

Is dat de vervanger voor vertec of een tussenstap tussen VRX en Vertec?

Comment

• purplehaze
                • Jul 2004
                • 692

Originally posted by daviddewaard
                buiten was idd verschikkelijk wat een troep hing daar niet om aan te horen , als ze die setjes uit hadden gelaten was betere reclame voor de speakers geweest.
                kleine nuancering ... dan heb je TW Audio niet gehoord. Dat was de vreemde eend in de bijt die spullekes klonken namelijk wel.

Ben zeer onder de indruk geraakt van het T24 topje (dubbel 12" 1,4" hoorngeladen) dat gaat enorm!

Comment

• Big Bang
                  • Apr 2008
                  • 652

Originally posted by purplehaze
                  Ben zeer onder de indruk geraakt van het T24 topje (dubbel 12" 1,4" hoorngeladen) dat gaat enorm!
                  Mee eens wat betreft die top. Die B30 dingen zijn niet helemaal naar mijn smaak, maar die T24 is erg leuk.
                  It's time to play the music, It's time to light the lights ...

Comment

• DJ Antoon
                    • May 2005
                    • 1681

Originally posted by daviddewaard
                    was zelf erg onder de indruk van het nieuwe JBL VTX systeem in de festhalle, had graag ff een paar eigen test cdtjes daar op de set gedraaid..
                    Zit daar die nieuwe jbl driver (Ik bedoel BMS) driver in alla de coaxiaal 4592?

Comment

• daviddewaard
                      • Mar 2008
                      • 627

VTX is het nieuwe line array systeem van JBL de grote broer van de vertec 4889, en is hiermee de concurrent van de K1 van l'accoustics.
                      er zit geen BMS driver op het hoog maar een nieuwe driver van JBL met een dual diafragma, best een heftig ding

en heb de TW audio set gehoord was acceptabel maar was niet onder de indruk
                      A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• LVG
                        • Jul 2011
                        • 152

Wat me o.a. opviel in frankfurt is dat die behringer x32 / p16 setup steeds maar niet leverbaar is, het zal eerst al leverbaar zijn, toen in mei, nu in juli en dat moet ik nog maar zien (p16 en blokken nog later)
                        Ook zijn de prijzen tot heden hoger dan eerst werd aangekondigd in plaats van 2499,- dollar wordt het nu in euro's.

Leuk als je al meer een jaar lang roept dat je iets leuks op de markt brengt maar tot heden komen ze het maar steeds niet na......

RCF had o.a. ook weer wat nieuwe leuke speakers.

Comment

• seppe30
                          • Dec 2007
                          • 248

iemand d-line van rcf gehoord?

Comment

• LVG
                            • Jul 2011
                            • 152

Originally posted by seppe30
                            iemand d-line van rcf gehoord?
                            Yep. Ik was vooral wezen kijken naar de 8006 subs, de stond in de sound area met de nieuwe line array toppen. En draaide elke keer naar de cobra demo setup was wel grappig hoe groot het verschil in geluidsklank was \

Comment

• SPS
                              • Mar 2004
                              • 1662

Originally posted by LVG
                              Yep. Ik was vooral wezen kijken naar de 8006 subs, de stond in de sound area met de nieuwe line array toppen. En draaide elke keer naar de cobra demo setup was wel grappig hoe groot het verschil in geluidsklank was \
                              Tja, en dan dus weer de vraag...Anders of beter?? Is anders altijd beter? Of alleen anders... zucht, moeilijk vak hoor. Het is net als koken: Het was heerlijk, maar ik heb wel eens lekkerder gegeten....

Paul
                              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• qvt
                                • Oct 2009
                                • 721

Frankfurt was dit jaar eindelijk weer eens interessant.. Kwam vooral voor specifieke dingen van d&b en L'ac maar ook meyer had wel wat nieuws en het IC2 van Renkus Heinz verbaasde me wel. TW audio had een nieuw array wat nog nergens naar klonk, heb gesproken met hun engineer en die gaf al aan dat ze voor het nieuwe array niet bij de huidige hoogdrivers blijven..

L'Ac had 2 nieuwe speakers, het arcs concept met een 12" driver, andere afstraling (30x90 en 15x90) en volledig passief met onboard rigging.

D&B had een nieuw kastje met bijbehorend subje, gewoond wat we van d&b gewend zijn kwa kwaliteit nu alleen de klank nog afwachten

Meyer heeft oa een nieuw RMS systeem en een nieuw subje wat er leuk uitzag

Heel even bij AED gestaan om over het VTX te babbelen, hun hebben het systeem gekocht en als ik ze moet geloven is het de 1op1 concurrent voor K1 met een soortgelijke prijs.

Verder ook enorm veel troep!! En veeel kopieerwerk natuurlijk
                                There is no substitute for imagination

Comment

Working...