De V serie staat online op de D&B site, voor de geïnteresseerde.
Nieuwe geruchten!
Collapse
X
-
NEXO introduceert haar nieuwe systeem STM 'Scale Through Modularity' wat het beste van de Alpha serie en de Geo-T serie combineert in een nieuwe vorm.
Tevens zullen de nieuwe modellen van de NXamp en software/firmware tijdens de Music Messe gepresenteert worden!!
Ben zeer benieuwd naar dit STM systeem, gebaseerd op hornloaded en Geo Line Array elementen, een enkele 18 inch sub die de zelfde SPL moet geven als 1 Nexo CD18 sub (dubbel 18 inch).
Basis tops bestaan uit 4x 6,5 inch mid drivers + 4 Geo Wave guides, een cabinet voor het low/mid hornloaded 12 inch en dan een cabinet 1x 18 inch voor het sublaag.
Alles moet erg compact zijn en stackable te zijn door 1 persoon, tevens zijn de verwachtingen dat dit systeem gunstig geprijst zal worden!!
Ben erg benieuwd!
Dave[FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]Comment
-
Comment
-
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt maar hier het tegendeel. Yamaha komt met een CL serie op de markt met Dante 16/8 en 32/24 digitale snakes.
Die snakes kunnen ook los wel eens interessant worden voor recording met de driver van Dante welke van je ethernet adapter een ASIO geluidskaart maakt en dan zo je DAW software in.
Comment
-
Binnenkort komt waarschijnlijk SD4, die dan weer tussen de SD9 en SD11. Daarna de SD4.5, die past weer tussen de SD4 en de SD9. Daarna de SD 4.55 die past weer tussen de SD4 en de SD11 en de SD4.555 past dan weer tussen de SD4.55 en de SD4.5. Logisch toch?Comment
-
Iemand de nieuwe L'acoustics spulletjes al gezien ???
De Yamaha CL serie ziet er wel goed uit. CL1 wat weinig faders, maar voor de rest lijkt het wel een goede opvolging van de M7CL en PM5D.Comment
-
Al iets van richtprijzen bekend van de CL serie / sd5?
Ligt het nou aan mij of die cie cl serie wel erg schuim/ hoog gebouwd (als je op balkon of dergelijke mixt zoals theaters, tv studios congresen, kun je het podium toch echt niet zien..)
Verder iemand nog leuke nieuwe dingen gezien?Comment
-
-
CL ziet er wel goed uit mwhahaha ben binnen 10 seconden hard lachend weg gelopen bij de yamaha stand wat een hoop plastic fantastic is dat zeg! zier er uit of het nier meer dan 4000 euro kost ( mag hopen dat het dat ook niet doet)A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixenComment
-
Net terug van een dagje Messe!
Nieuwe Arcs II compact toppen. Een WIDE en een FOCUS top. Lief en handelbaar!
Retailprijzen (bruto) die ik heb horen vallen in wat hoeken en gaten zijn tussen de 15K en 40K voor een volledige package verschillend van een CL1 met Rio1608D en een CL5 met Rio3224D & Rio1608D
De Yamaha CL serie ziet er wel goed uit. CL1 wat weinig faders, maar voor de rest lijkt het wel een goede opvolging van de M7CL en PM5D.
Dus 'daviddewaard' lach je broek nog maar verder van je enkels af!
Ik zeg oud spul in een nieuw jasje/ oude wijn in nieuwe kruiken.
Okey nieuwe preamps (dan hebben ze hopelijk heel erg hun best gedaan!), VCM FX en SPX2000 racks, touchscreen, knoppendoos van de M7CL met centralogic gecombineerd met dezelfde techniek.
En Yamaha is van z'n Ethersound voetstuk gepleurd; alles is nu Dante wat de klok slaat!
---
Dan is die SD5 weer zo'n Digico verrassing uit 'onverwachte hoek' (aka wij (Digico) hebben een tijdje terug een R&D investment gehad van 40 miljoen euro via onze holding waardoor we verplicht waren om met iets nieuws te komen waardoor de line up nog verwarrender is en mensen die net een SD10 of SD8 hebben gekocht zoch nog meer 'bekocht' voelen....)
Tuurlijk het blijft (los van windows) een fantastisch product met een goede klank, goede interface en veel mogelijkheden en de juiste looks.
---
Verder nieuwe V-serie van D&B bekeken en ik moet toch zeggen; dat is weer een knap stukje vakwerk! Nog geen nieuwe 'quad' amp; die zit nog even in ontwikkeling want de heren willen het echt goed doen en geen half product op de markt zetten; nog even geduld! (Plasa?)
---
Roland updates voor de M-480 mixer bekeken en wat userrequests doorgegeven
---
Veel LED movingheads (wat gaat die techniek hard!)
---
Hoe goed je ook bent en hoe mooi de apparaten ook zijn; met een Midas Pro2 of Digico SD5 kun je niet in een theater aankomen; dan is de kermis midden in de zaal i.p.v. op het toneel.
Nu moe; slapen; morgen 09:00 werken
Last edited by MusicSupport; 22-03-12, 01:25.d&b AudiotechnikComment
-
Ik zie deze tafel in elk geval niet snel in de theaters verschijnen daar de zichtlijnen achter de techniek waarschijnlijk tot klachten gaat lijden. Zeker als de meterbrug er nog bovenop komt bij de CL1/3. Maar sommige tafels doen het natuurlijk prima op andere markten zoals MusicSupport al aanhaalt. Ik ben ook (nog) niet overtuigd van deze Yamaha's. De tijd zal het ons wederom leren of ze nog mee kunnen komen na jaren voorsprong in de digitale mixer wereld.
Comment

Comment