Ziet er wel "tof" uit maare

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • djspeakertje
    • Oct 2008
    • 1912

Met line arrays of conventioneel?

Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• dj bobo
      • May 2003
      • 155

Dat begrijp ik allemaal wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: Vanaf hoeveel meter kan je de verschillende bronnen niet meer van elkaar onderscheiden?

Comment

• DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

Originally posted by djspeakertje
        Met line arrays of conventioneel?
        Je doelt op frank boeijen?
        Dat was met hoorn geladen, actief, powered, eind jaren 80 begin 90 ongeveer.

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Originally posted by dj bobo
          Dat begrijp ik allemaal wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: Vanaf hoeveel meter kan je de verschillende bronnen niet meer van elkaar onderscheiden?
          Als je een akoestische set hebt, dan zitten de bronnen ook verspreid over het podium, er zijn er die dat proberen na te bootsen met center clusters, delays etc.
          In dit geval "staat" de zanger een meter van de gitarist etc. dat ga je niet echt merken. Op hele korte afstand misschien als je dicht op 1 van beide staat. Maar in die gevallen pas je zo'n oplossing al niet toe lijkt me...

Comment

• MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

Originally posted by dj bobo
            Je hoort alleen twee bronnen als je met je neus in de middelste kolom gedrukt zit, dan hoor je stemmen aan de ene kant en instrumenten aan de andere kant.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• berolios
              • Sep 2005
              • 1538

Dit is de PA op Rock in Rio, waar o.a. RHCP speelden. Middelste fly zijn subs denk ik (Vertec helaas).
              U2 speelt ook met een double hang.
              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

Comment

• MarkRombouts
                • Jan 2005
                • 1391

Middelste lijn zijn zeker subs, dus "maar" twee line arrays naast elkaar. Valt nog mee toch ...??

Comment

Working...