Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Dat begrijp ik allemaal wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: Vanaf hoeveel meter kan je de verschillende bronnen niet meer van elkaar onderscheiden?
Dat begrijp ik allemaal wel, maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Mijn vraag is: Vanaf hoeveel meter kan je de verschillende bronnen niet meer van elkaar onderscheiden?
Als je een akoestische set hebt, dan zitten de bronnen ook verspreid over het podium, er zijn er die dat proberen na te bootsen met center clusters, delays etc.
In dit geval "staat" de zanger een meter van de gitarist etc. dat ga je niet echt merken. Op hele korte afstand misschien als je dicht op 1 van beide staat. Maar in die gevallen pas je zo'n oplossing al niet toe lijkt me...
Je hoort alleen twee bronnen als je met je neus in de middelste kolom gedrukt zit, dan hoor je stemmen aan de ene kant en instrumenten aan de andere kant.
Comment