Cursus haal meer uit je systeem.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by moderator
    @Musicextra: Wat is je planning, al cursusdagen op de agenda?
    Ik ben in afwachting van de beschikbare data van de zaal, zodra deze bekend zijn zal ik ze hier plaatsen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by MusicXtra
      @Rolandino; je begint erg vermoeiend te worden, herhaalde malen suggereer je dingen waarbij je niet schuwt mijn vakkennis in twijfel te trekken terwijl je mij nooit eerder ontmoet hebt of aan het werk hebt gezien.
      Dit zijn aantijgingen die ik voorzichtig uitgedrukt als 'niet sjiek' betitel en die dus ook zeker niet op een forum thuishoren.
      Daar ik de lulligste niet ben wil ik je bij deze aanbieden om de cursus gratis bij te wonen.
      Daarna mag je wat mij betreft je mening ventileren daar het dan tenminste ergens op gebaseerd is.
      Zijn de pintjes in de prijs begrepen?

Comment

• MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

@Frederic: Hé, ik ben een bourgondiër dus wat denk je zelf?

Comment

• frederic
          • Jan 2006
          • 3511

En valt dat zo wat mee in combinatie met Hollander zijn?

Comment

• stamgast
            • Feb 2010
            • 253

Als er Duvelkes zijn ben ik er bij! En ik ben nen 'Ollander...

Comment

• Rolandino
              • Mar 2007
              • 1451

Het gaat er niet om dat ik jouw kwaliteiten in twijfel trek( en dat doe ik ook niet ) en zal ik ook niet doen.
              Heb ook nergens gezegd dat jij het niet zou kunnen en ik twijfel heus niet aan jou vakkennis die zal er vast ruim voldoende zijn

Wil alleen duidelijk zijn in het feit dat niet zomaar iedereen ineens Docent of wat dan ook is omdat hij een goede kennis van een bepaald iets heeft.

Het is hetzelfde van ik heb een goede ervaring dus ga ik maar les geven en mijn kennis overdragen aan derden.

Zoals ik al eerder schreef iemand die vlekkeloos engles kan is daarom nog geen docent engels. Dat zou hij kunnen gaan doen als hij de opleiding Docent engels afmaakt en ervoor is gecertificeerd. Met deze aanstelling mag hij les geven en examens afleggen die hij mag beoordelen en mag uitreiken

Ik ben gewoon van mening dat jij niet de eerste bent die een cursus geeft gericht op een bepaald doel.

Er zijn er meerdere die dit doen en als je dit kenbaar maakt op dit forum wordt het ook in de zeik gezet of door de moderator weggehaald want het forum mag niet voor commerciele doeleinden gebruikt worden ( niet voor verkoop, niet met links naar concurerende bedrijven enz enz.

Wat jij doet overtreft alle regels van het forum en dat wordt goedgekeurd.

Daar heb ik mijn mening over gegeven. Je hebt goede kennis enzo daar hoor je mij niet over klagen.

Het is juist mooi dat je dit doet maar ik vind het geen uitvinding van de eeuw dat je dit doet er zijn er al zovelen je voor geweest.

Nogmaals succes met de cursussen en bedankt voor je aanbod maar heb het niet nodig ( nooit te oud om iets te leren hoor ) maar ik doe er niets mee op dat gebied. Voor presentatie en DJ werk heb ik geen cursus nodig.

Ik zal nooit geen podium Ahoy of zoiets dergelijks doen want daar liggen mijn interesses niet.

En mocht ik zulke grote klussen doen heb ik altijd nog collega bedrijven die me daarmee kunnen helpen.

Zelf geen tijd om achter de knoppen te staan.
              Last edited by Rolandino; 16-01-12, 20:22.
              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Gast1401081
                • Mar 2001
                • 7999

Ronaldino, heb nu 3x aangegeven dat je hier te gast bent, en je daar naar kunt gedragen.
                Je doet er niks op uit, maar okee, je gaat nu als eerste op mijn NEGEER-lijst. Gefeliciteerd ermee.

verder nogmaals : het gaat hier om meerdere systemen aan elkaar knopen tot één nieuwe toren, en niet over 2 paaltjes voor Links en Rechts.

Comment

• frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

Iemand die zegt dat hij niks meer te leren heeft, is een kieken zonder kop.

Comment

• vasco

• Oct 2003
                    • 2568

Originally posted by Rolandino
                    Wil alleen duidelijk zijn in het feit dat niet zomaar iedereen ineens Docent of wat dan ook is omdat hij een goede kennis van een bepaald iets heeft.
                    Hij zal wel genoeg zelfkennis hebben om in te schatten dat hij dit wel kan. Ik heb deze zelfkennis ook en zou het niet op deze manier kunnen overbrengen aan iemand maar ik begin er dan ook niet aan.
                    Ik ben gewoon van mening dat jij niet de eerste bent die een cursus geeft gericht op een bepaald doel.
                    Heel erg zwart/wit, als iedereen er zo over dacht/denkt dan was er van elke opleiding maar één nodig in de wereld.
                    Voor presentatie en DJ werk heb ik geen cursus nodig.
                    Kortzichtig, goed presenteren is een vak en ik ken er genoeg die zeggen altijd te willen bijleren om het presenteren te kunnen verbeteren.

Comment

• Rolandino
                      • Mar 2007
                      • 1451

Iemand die zegt dat hij niks meer te leren heeft, is een kieken zonder kop.

Ik zeg niet dat ik niets wil leren maar de doelstelling van de cursus van TS geeft mij geen gevoel van dat ik dat moet doen.

Ik heb er geen interesse in.

Als ik geen interesse in boekhouding heb ga ik geen boekhoud cursus volgen.

Dat er andere dat wel hebben dan moeten ze dat doen ieder zijn ding,
                      niets mis mee. Het is niet omdat ik er niets om geef dat er anderen ook niet aan mee moeten doen.

Dat is iets wat jullie uit mijn verhaal maken.

Ben nog steeds van mening dat niet zomaar iemand ook al heeft hij veel kennis even een opleiding opzet om dit aan andere over te brengen. Als dat zo makkelijk zou gaan kan iedereen voor de klas gaan staan zonder papieren en bevoegdheden.

Ik ben ook van mening dat als je een opleiding volgt tegen betaling dat je aan het einde ervan ook een certificaat ontvangt dat je de test geslaagd ben en een officiele ervaring rijker bent.

Hij zal wel genoeg zelfkennis hebben om in te schatten dat hij dit wel kan.

Dat is ook zo maar dan wil nog niet zeggen dat je Docent of Hoogleraar bent om mensen te kunnen lesgeven. Om dat te kunnen moet je ook een opleiding achter de rug hebben met diploma's en vakbekwaamheid op het gebied van docent. Niet iedereen kan zomaar voor de klas gaan staan en lesgeven. Ook bij de LOI moet de docent een erkend papier hebben om dat te kunnen.

Last edited by Rolandino; 17-01-12, 11:38.
                      EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• peterwagner
                        • Oct 2008
                        • 317

Rolandino: Ik heb Audio Design gestudeerd aan de HKU in Hilversum. Er werken daar allemaal mensen uit het vakgebied, waarvan de meeste geen docentenopleiding hebben gehad. Toch heb ik daar goed les gehad en heb ik er een mooi papiertje aan overgehouden......Wat is je probleem?

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                          • Jun 2010
                          • 640

Waar draait het weer op uit... pfff Gezeik... Jammer hoor.
                          Het initiatief is erg leuk en mensen die er wat mee willen moeten er zeker aan beginnen, je zal er nooit dommer van worden!
                          Wel heb ik laatst ergens en volgensmij was dat hier iets leuks horen vallen.

"Mensen die weinig klussen draaien gaan andere manieren zoeken om geld te verdienen en een daarvan is cursussen opstarten."

Ik ben ervan overtuigd dat ik dat hier gelezen heb maar kan het zo even niet terug verdienen.
                          Nogmaals, ik vind dit wel een goed initiatief en zeker voor mensen die net even wat meer willen kunnen nu gaan snuffelen op hun gemak in plaats van gehaast meekijken met een sys tech en maar hopen dat je er wat van opsteekt.

Comment

• frederic
                            • Jan 2006
                            • 3511

Spijtig dat het voor mij zo ver is, want ik schreef me zeker in.

Wat ook interessant zou zijn is een opleiding met het materiaal die je hebt.
                            Je kunt al een geluidsinstallatie hebben, maar je sukkelt met het een of ander.
                            Of het is mogelijk om je materiaal beter te laten renderen vb.
                            Zeker op gebied van systeem processorsettings, gebruik van compressie EQ en microfoons.

Dan zou het interessant zijn om jou set-up en klussen extern eens te laten analyseren, en adviseren door mensen die geen commerciële belangen hebben.
                            Last edited by frederic; 17-01-12, 12:17.

Comment

• Rolandino
                              • Mar 2007
                              • 1451

@ Peter Wagner :

De HKU is een Hoogeschool voor de Kunsten Utrecht:

De Faculteit Kunst, Media & Technologie (KMT) biedt opleidingen die zich richten op functies in de creatieve werkvelden. Het betreft hier de sectoren Kunst & Cultuur, Media & Entertainment, Multimedia en Creatieve Zakelijke Diensten.
                              KMT leidt studenten op tot vormgevers en ontwerpers op het gebied van games, interactie, media en muziek.
                              De faculteit heeft 1100 studenten en 130 docenten en medewerkers.

Dit kun je niet vergelijken met wat TS doet.

Zonder docentenopleiding MAG je officieel GEEN les geven !

De examens die worden afgelegd word door de instelling verzorgd niet door de vrijwillgers.

Last edited by Rolandino; 17-01-12, 12:26.

Comment

• MusicXtra
                                • Feb 2006
                                • 9316

Rolandino, aangezien je toch geen interesse in deze cursus hebt zou het prettig zijn wanneer je stopt met steeds het topic te vervuilen.
                                Tot op dit moment heb je nl nog niet één constructieve bijdrage aan dit topic geleverd.

Comment

Working...