Lynx Pro Audio

Collapse

X
- 

- 

Ken wel een Nederlandse fabrikant die begint met een S en eindigt met een A....De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
- 

Ik had het al verwacht, en dan zet ik er ook nog eens blauwe kasten bij, nee die is het niet, dit bedrijf is nog nooit failliet geweest. Ik bedoel trouwens de merknaam, niet de fabrikant naam. Ik bedoel trouwens de merknaam, niet de fabrikant naam.Comment
- 

Hij zal wel Alcons bedoelen...Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
- 

Axys...Even vergeten...Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**Comment
- 

Ach 20 jaar geleden, was het nog hot in nederland, nu worden hun line array's, in de hele wereld geplaatst op de meest mooie plaatsen, maar in de nederlandse live wereld niet meer populair. (Trouwens wel op onze treinstations, vliegveld(en) en veel andere plaatsen)

Hun G2 series systemen zijn dus remote in te stellen, net als de line arrays, en de losse eindtrappen. Ik begreep dat er meerdere levels zijn voor de toegang. Word oa op broadway gebruikt.Last edited by DJ Antoon; 23-12-11, 22:59.Comment
- 

Maareh.... hoe klinkt het eigenlijk. Wat doet het beter dan een vergelijkbaar systeem in die prijsklasse?

En ze mogen blij zijn als ze niet aangeklaagd worden wegens inbreuk op het merkenrecht van deze toko:

U weet wel, van de converters.Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.Comment
- 

Mijn eerste indruk is dat het zich kan meten met bijv. Electro Voice RX/RCF TT. Heb ze helaas nog niet naast elkaar kunnen zetten dus mijn indruk is niet helemaal 100% oprecht. Vooral de ADP top klinkt errug lekker! Dubbel 15" met 1.4" hoorn. Is goed te stacken op de LX-218S (verticaal) voor een ideale hoogte. Plus daarbij is de DSP updatebaar, maar hierin moet ik mij nog gaan verdiepen.

Helaas kan ik nog niet mededelen hoe de eerste keer Live met m'n band is gegaan omdat deze zich nog aan het reorganiseren is. Ook heb ik geen Smaart meetresultaten omdat ik mij hierin nog nooit verdiept heb.

Zien jullie toekomst in dit merk? Of is het een van de vele nieuwkomers die weinig kans maken? Wel ben ik van mening dat ze een goede importeur in de armen hebben genomen.Last edited by RemcoPeters; 24-12-11, 14:22.Comment
- 

Of het zich kan meten met een ander merk vind ik op zich niet echt een referentie .
 Ik heb een beetje door de specs van diverse systemen zitten neuzen maar kan hier niet echt relevante info uit halen .
 Ik bedoel daar dus x-over punten en toegepaste filtering mee . Als ik een keuze moet maken betreffende een systeem zijn dit basis gegevens die ik nodig heb om
 mijn keuze te maken . Ook of het mogelijk is om eigen settings te maken of dat ik afhankelijk ben van up-dates van de producent maakt dat ik een systeem wel of niet interesant vind .
 Alleen vermogens en spl specs zeggen niet zo veel alleen dat er een puist herrie van af kan komen .

De kritiek die ik in dit toppic geef wil niet zeggen dat ik het een slecht merk vind of zo . Kan ik ook niet daar ik het merk niet ken en (nog) niet heb gehoord . Als jij er mee werkt en er tevreden over bent is het een goed systeem voor jou of dat voor anderen ook zo is zal de tijd wel leren . Ik vind alleen dat weer een nieuw merk op een over volle markt wat dit soort prijzen hanteert erg stevig in zijn schoenen moet staan willen ze een kans maken op overleven .Comment
- 

De vraag of ze een goede importeur in handen hebben voor het systeem is voor mij een vraag die ik in het midden laat.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment
- 

Daar sluit ik me bij aan...Centen zat daar...Ik twijfel alleen aan de know-how...De vraag of ze een goede importeur in handen hebben voor het systeem is voor mij een vraag die ik in het midden laat.Olaf Duffhuës

Comment