Analoge mengtafels MIDAS

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

Als het echt op ongekleurd en schoon draait dan zou ik wat preamps en een passieve sommatie units gebruiken. Mits in referentie kwaliteit zou dát voor een habbekrats de ultieme mixer opleveren... toch?
    lekker belangrijk!

Comment

• gertgeluid
      • Dec 2006
      • 520

Originally posted by qvt
      Bij de XL4, XL8 en Pro6 is de summing op de bussen ook een stuk beter dan sommige concurrenten.
      Wij moeten snel eens bier gaan drinken

Comment

• qvt
        • Oct 2009
        • 721

Hoe moet ik dat opvatten? Haha
        There is no substitute for imagination

Comment

• gertgeluid
          • Dec 2006
          • 520

Originally posted by qvt
          Hoe moet ik dat opvatten? Haha
          Het allerergste is dat ik geen idee hebt wie je eigenlijk bent

Comment

• Hansound
            • Apr 2006
            • 832

Originally posted by berolios
            Bullsh*t... !!

Zoveel smaken, zoveel wensen!
            Ik mix liever op een XL-4 dan op een PM5000... beide serieuze tafels die goed klinken.
            Maar de XL-4 klinkt veel warmer tov de PM5000, die is redelijk klinisch.

Het is ook maar wat je doet, klassiek concert of rockband?

Transient gedrag en de busstructuur van een tafel is ook zeer bepalend... vergeet dat ook niet.

Voor mij is het om het even... als ik mag kiezen, draai ik het liefste op een high-end analoge tafel.
            Maar ik kom prima weg met goede digitale tafels. Er zijn mindere, maar goed, die zijn er ook in de analoge wereld.

0,02
            Dus waar heb jij een fijner gevoel bij ?

Comment

• Mike Manders
              • Aug 2006
              • 341

dat is wel jammer, dat tegenwoordig het gewicht en formaat van een tafel (en de mogelijkheden), belangrijker zijn dan de klank van zo'n ding. dat is toch waar het allemaal ooit om begonnen is.
              en als mensen hier gaan roepen dat een goede mengtafel niet mag kleuren, dan is mijn conclusie dat er simpelweg geen goede mengtafels bestaan. Muziek moet juist worden gekleurd, anders is er geen "GEVOEL" bij.

Comment

Working...