Geluid bavaria city race

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peeterss
    • Mar 2009
    • 66

Geluid bavaria city race

Ik ben afgelopen weekend in Rotterdam geweest, maar vond het geluid nou niet echt prettig om te horen, spraakverstaanbaarheid langs de baan was goed, maar de muziek was erg agressief en vond ik teveel laag hebben.

Representatief was het ook niet echt met allemaal plastic dekzeilen half over de speakers heen hangend. Voor de race was er even een hoosbui, maar de rest van de dag droog en zon..hadden ze toch wat netter mogen afwerken of een extra rondje mogen maken om de zeilen even netjes op te vouwen. Alles zag er spik en span uit, ook het video gebeuren, mijn complimenten voor deze jongens ! Strak en netjes afgewerkt, mooie schermen. en natuurlijk de BAVARIA BABES !!!

Wat ik heb gezien langs de baan zijn de volgende combinatie systemen:
    - QSC clusters van 2x2 op flightcase line array KLA 12"actieve
    - volgens mij Audience delight SP 152 in clusters van 2

Voor mij de eerste keer dat ik QSC KLA heb gehoord en aan heb geraakt even goed bekeken en gehoord tot zover dat kon...was niet echt onder de indruk van deze opstelling, hoe het anders zou moeten ben ik nog over aan het denken..100V wordt er niet beter op.

Na afloop stonden er twee opleggers met L'acoustics line array gestackt.. niet het minste systeem en ik weet dat deze erg goed kunnen klinken...maar volgens mij had de techneut, welke vanaf het podium de mix verzorgde zijn oordopjes nog in van de race.. veel mensen klaagden over het harde geluid. Agressief overheersende sublaag en totaal geen mid..jammer van die band die er speelde, die was rete goed.

De L'acoustics set was doorgelust naar het AD systeem en deze klonk wel redelijk in balans...was niet top, maar veel aangenamer om naar te luisteren, veel mensen liepen daarom helaas weg..

Als het één bedrijf was, dan hadden ze er een flinke dobber aan en al met al aardig gedaan..er stond nogal wat...

Zijn er meerdere mensen geweest en wat zijn jullie ervaringen...hebben jullie nog andere systemen zien staan..
  • stamgast
    • Feb 2010
    • 253

Ik heb vanuit de regiewagen de mix aangeleverd. Wat er daarna mee gebeurt weet ik niet, parcours heb ik gezien toen ik naar diner liep...

Comment

• Peeterss
      • Mar 2009
      • 66

Originally posted by stamgast
      Ik heb vanuit de regiewagen de mix aangeleverd. Wat er daarna mee gebeurt weet ik niet, parcours heb ik gezien toen ik naar diner liep...

En het eten was lekker..net als al het andere eten en drinken

Comment

Working...