Limiter gezocht

Collapse

X
- 

Torx heeft toch iedereen bij zich?
 Tegenwoordig zie ik ook wel eens schroeven met een vierkant bit of nog gekkere vormen voorbij komen.
 Dat kan dus ook in een rack...Comment
- 

heb zelf deze : Drawmer Speakerprotector

Moet zeggen dat ik er zeer tevreden van ben. "Stopt" het geluid zonder vervorming, zelfs bij stevig processen én kan op slot (plaatjes voor de pot meters dmv sleutel).

Voor wie denkt aan het bypassen door de kabels om te steken: er is een beugel te koop op de XLR's vast te zetten.Last edited by Roelande; 13-07-11, 21:25.Comment
- 

die aphex hoor je zowat niet werken. Het is een goede multibandlimiter voor mastering in midklasse studio's. Maar in studio's doen ze dat soort zaken tegenwoordig beter in (non-realtime) software.

Vandaar de aangename prijskaart tweedehands. Ik regel hem in met een dB meter in de hand bij de soundcheck. Als band moet je ook je verantwoordelijkheid nemen voor het zaalvolume.lekker belangrijk!Comment
- 

Comment
- 

Misschien is dit iets voor jou.Gebruik dit al jaren en veel DJ's zijn er tevreden over.
 Comment
- 

Kun je dat eens wat nader toelichten? Wat vind je slechter aan de 4-series limiters?

De limiters van XTA zijn sowieso erg goed, hier draait alles op XTA (2 series en zelfs 200 series) en eigenlijk nog nooit brokken gehad...

Groeten HugoRenkus-Heinz, das geen pasta saus, maar zit wel knor!

"Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" VarroComment
- 

Meneer heeft 120 uur taakstraf gekregen en moet € 1750,- schadevergoeding betalen. Dat laatste gaat in termijnen van € 50,- omdat meneer te weinig draagkracht heeft, en begint in september dus ruim een jaar later.
 Ik mag dus 48 maanden geduld hebben omdat het anders een te grote aanslag is op zijn besteedbaar inkomen. Dat ik als zelfstandige 6 weken zonder inkomsten zat heeft verder niemand het ooit over gehad. De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig! De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
- 

@MusicXtra
 Las laatst iets over het vertrouwen in de rechtsstaat dat gestegen was of zoiets, dat jouw bericht mij (helaas) niets verbaasd zegt wel hoe ik en nog steeds velen met mij over de rechtsstaat denkt.

Ze gaan er dus vanuit dat jij +/- €292,- per week verdiend? en dat hebt misgelopen..Comment
- 

Wel, bij m'n DP 224 hoor je nauwelijks wanneer de limiter de boel wat in toom begint te houden. Bij m'n nieuwe 4-serie hoor je het geluid wel even terugvallen. Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik alles gewoon op automatisch laat staan. Misschien ligt het hier aan...Comment

Comment