Ik heb hier een paar Community CSX 38 monitoren staan waarvan er eentje het niet doet. Hoge tonen hoorntje vervangen maar nog steeds doet die het niet. Het is een piezo hoorn. moet ik nu gaan kijken naar het filter? of naar de condensatoren? het filter heb ik zo mijn twijfels over, daar zitten twee buislampjes op, dat zal dan wel de zogenaamde DPP of zoiets protection zijn. moet ik dit laten zitten, of beter te verwijderen?
Community CSX-38
Collapse
X
-
Labels: None
-
De buislampjes moet je zeker laten zitten, deze beschermen je luidsprekers.
Komt er wel signaal binnen bij de filter ?
Doet alleen de hf driver het niet, of doet de monitor helemaal niks meer ? -
Ik zou als eerste die "buislampjes" maar eens doormeten... is nl. je beveiliging en die zou zomaar eens kapot kunnen zijn....Comment
-
de lagetonen doet het wel alleen het hoorntje niet
de draden van de buislampjes lijken in orde te zijnSteelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
kon de multimeter niet vinden. morgen even verder zoeken, en anders nieuwe halen bij de OBISteelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Multimeter weer teruggevonden. buislampjes zijn in orde, weerstanden ook doorgemeten was ook goed, eentje had een afwijkende waarde staat 20ohm op maar ik mat maar 2ohm. kan dit? spoeltje gemeten gaf ook weerstand aan dus zou goed moeten zijn
dan blijft er over een condensator en een zwart kastje wat ik op geen enkele wijze kan thuisbrengen. hoe kan ik een condensator doormeten?Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment

Comment