Basreflex of toch hoornkasten?
Collapse
X
-
-
Musicxtra heb jij een leuk linkje misschien voor me waar ik me als beginneling een beetje kan informeren over deze verschijnselen, ik wil daar graag meer over weten. dat van die knopen en buiken wil er wel in bij mij en uitdoving geloof ik ook wel. zijn er mensen die mij verder kunnen helpen bij het instellen van de professor.
ps. er is eerder hulp aangeboden, daarop heb ik ook gereageerd dat ik die hulp graag wou, maar het paste niet, en daarna paste het weer niet. daarna heb ik de eer aan mezelf gehoudenLast edited by metalteacher; 26-05-11, 08:38.Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Bij een L-R opstelling krijg je altijd last van uitdoving en optelling van je sub, je zou kunnen proberen twee subs in het midden te leggen.
Overigens kan niemand je helpen met het instellen van je 'professor' misschien wel met je 'processor'.
Ik wil best een keer bij je komen meten, ligt er wel een beetje aan waar je zit.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Emmerich-Elten woon ik, morgenavond zitten we in Estrado Harderwijk. Dat met die subs ga ik uitproberen. nee ik stop die draden bij die man in zijn oor en dan regelt hij de set af ;o)Last edited by metalteacher; 27-05-11, 10:24.Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
De laatste twee evenementen de subs alle vier in een centercluster neergezet. dat klinkt al een behoorlijk stuk beter. gisteren een buitenpodium gedaan op de aaltjesdagen in harderwijk. tot op een meter of 15 prima daarna was het laag weg en bleef ook weg. op zich niet zo erg want op 20m begon het veluwemeer. niettemin vind ik de verhalen hier erg sterk om met 2x L15 500man te draaien. overigens ik heb de metalbands even opgezocht dat zijn alle christelijke metalbands, dat is in bijna niets vergelijkbaar met metal en een totaal ander publiekSteelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
De laatste twee evenementen de subs alle vier in een centercluster neergezet. dat klinkt al een behoorlijk stuk beter. gisteren een buitenpodium gedaan op de aaltjesdagen in harderwijk. tot op een meter of 15 prima daarna was het laag weg en bleef ook weg. op zich niet zo erg want op 20m begon het veluwemeer. niettemin vind ik de verhalen hier erg sterk om met 2x L15 500man te draaien. overigens ik heb de metalbands even opgezocht dat zijn alle christelijke metalbands, dat is in bijna niets vergelijkbaar met metal en een totaal ander publiek
Nogmaals..neem de adviezen aan die je gegeven worden en doe er iets mee..het blijft een raar verhaal en je opent telkens weer een nieuwe topic met hetzelfde probleem. hoe lang loop je al met dit probleem? Er zijn volgens mij genoeg mensen die je even uit de brand of avies kunnen geven. Ben niet de enige die het raar vind, dat je met deze set neit weg komt.Comment
Comment