nieuwe digitale tafel(s)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

Dit weet ik niet.
    Heb niet verder gevraagd omdat ik niet direct interesse heb tot aankoop.
    Je hebt wel op de sd11 16 analoge inputs. Wat voor kleine dingen soms handig kan zijn. Heb al enkele keren met de ilive tafel gewerkt en dit zijn prijs/kwaliteit heel goeie tafels volgens mij. De service in belgie van A&H zou niet heel hoogstaand zijn. Niet slecht maar ook niet super goed.
    Groeten,
    Jeffrey

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by MarkRombouts
      Ook niet echt vergelijkbaar met een LS9 dus.
      Goh gek zeg dat de digico dan beter klinkt

Ik gebruik al een aantal jaren tot grote tevredenheid van mijzelf en mijn klanten/opdrachtgevers/bezoekers Yamaha LS9 mengtafels voor allerlei klussen. Dit gaat echt wel goed, en klinkt voor vrijwel alles ook zeker meer dan goed genoeg.

Moet wel zeggen dat ik sinds enige tijd gebruik maak van een Apogee Big Ben en een Benchmark DA convertor en dat scheelt echt wel veel in de klank.

Tevens is de LS9 een zeer compacte tafel, waar je toch 64 kanalen mee kan mixen indien nodig (en dat komt toch regelmatig voor), met de digico's en Ilives gaat dit niet.
      Met de ilive T112 kun je tot 128 kanalen (2x 64) gaan.

Comment

• Geertsound
        • Apr 2011
        • 2

Originally posted by apr
        Al bekend waarneer de M480, SD 11 leverbaar zijn?

Zal beetje lullig zijn als ze pas na het festival seizoen te leveren zijn...
        En zijn de prijzen van de SD 11 al bekend?

De Roland M-480 is in ieder geval vanaf volgende week maandag/dinsdag (demodag proaudioshop.nl) direct leverbaar is mij toegezegd door hun aangezien ik hem op korte termijn wil hebben. Adviesprijs: 8395 ex. BTW

Geert

Comment

• MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

Zijn er al bestelling geplaatst door collega's en waarom welke mixer.

Ik ben hard bezig met de verkoop van onze M400 en M380 maar het wil nog niet zo vlotten.

Hier hebben we ons oog op meer Roland M480/M300 laten vallen vanwege de kwaliteit en functionaliteit en gebruiksvriendelijkheid en natuurlijk de prijs.
          d&b Audiotechnik

Comment

• showband
            • May 2001
            • 4524

Roland M480?

Roland M480?

je moet die rolands wel op je site als ocasie zetten, anders weet niemand dat je ze kwijt moet trouwens.
            Last edited by showband; 28-04-11, 06:19.
            lekker belangrijk!

Comment

• @lex
              • Jul 2006
              • 1087

Voor die vintage producten durven ze ook steeds meer te vragen hè?

@lex
              Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• MusicSupport
                • Feb 2006
                • 1016

Originally posted by showband
                Roland M480?

Roland M480?

je moet die rolands wel op je site als ocasie zetten, anders weet niemand dat je ze kwijt moet trouwens.
                Jah, die grap had ik ook al gemaakt in het bijzijn van de heren van Roland; die hadden ook moeten fronsen over de naamgeving.

Ik zal voortaan M-480 zetten
                d&b Audiotechnik

Comment

• NesCio01
                  • May 2010
                  • 1987

Originally posted by apr
                  En met side rack richting de 14.00 euro?
                  € 11.599,=
                  case € 600,=

SD 9 = 15.499,= Dus ruim € 3000,=
                  duurder dan de SD 11.

Prijs verschil valt mij wat tegen,
                  oftewel ik had de SD 11 goedkoper verwacht.

grtz.
                  Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

Comment

• apr
                    • Feb 2011
                    • 17

En zonder stagerack dus de kale sd11?
                    Prijsverschil is inderdaad beetje aan de magere kant

Comment

• WesleyVDH
                      • Oct 2010
                      • 80

Even een vraag voor de SD11 kenners..
                      Je kunt met de Red box je multisysteem delen met een Monitor tafel en dan is 1 tafel de hoofdtafel die de gain bestuurd. Nu las ik dat die tafel ook de outputs bestuurd? Ik neem aan dat ik dit verkeerd interpreteer en dat de "Receive only" tafel die je bijvoorbeeld voor de monitoring gebruikt de outputs aanstuurt voor Monitoring en dat terwijl je hoofdtafel ook outputs kan aansturen voor je PA?

Vraag 2:
                      Op een SD11 heb je veel local in en outputs.
                      Zijn deze met de BNC aansluiting op de tafel door te sturen naar een eventuele 2de SD9/11/whatever?
                      Zodat je bij een klein bandje die inputs en outputs van de SD11 gebruikt, en die via BNC/Cat doorstuurt naar de fronttafel zonder dat er een D-rack of iets aan de pas komt?
                      Last edited by WesleyVDH; 20-06-11, 14:47.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by WesleyVDH
                        Even een vraag voor de SD11 kenners..
                        Je kunt met de Red box je multisysteem delen met een Monitor tafel en dan is 1 tafel de hoofdtafel die de gain bestuurd. Nu las ik dat die tafel ook de outputs bestuurd? Ik neem aan dat ik dit verkeerd interpreteer en dat de "Receive only" tafel die je bijvoorbeeld voor de monitoring gebruikt de outputs aanstuurt voor Monitoring en dat terwijl je hoofdtafel ook outputs kan aansturen voor je PA?
                        Wanneer je twee SD's gebruikt op één stage-rack kan slechts één tafel (FOH) de outputs aansturen, voor de monitorlijntjes gebruik je dan de fysieke outputs op de monitortafel.
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...