Behringer superamps
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
In Duitsland hebben ze er al mee getest
Comment
-
Even de pro/ contras vertaald:
Pro:
* Lage prijs
* Zeer laag gewicht
* Goede software voor het bewerken
* Effectieve bescherming circuits
* Zeer hoog rendement
* Stabiel vermogen
* Met of zonder DSP Controller
* Verschillende modellen om uit te kiezen
Contra:
* Niet doorlus mogelijkheid voor de ingangssignalen
* Geen Poolklemmen
* Plastic voorpaneel
* Relatief luide fan
[FONT=Verdana]Alleen spijtig dat er geen conclusie van de geluidskwaliteit gemaakt wordt.[/FONT]Comment
-
Ik heb anders bij Dynacord ook tig potmeters vervangen doordat ze afgebroken waren. Het voorfront was veel te slap voor vaste montage van de potmeters op de print. Goede versterkers, maar op locatie sta je wel zonder.....
SpeakertechJe mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sıComment
-
-
Last edited by DJ Paul M; 15-12-11, 20:07.Je hoort vaak zeggen dat geluk niet zo te koop is
Maar geld doet wonderen en vooral als het een hoop is!Comment
-
Inuke
heb sinds enkele maanden de INUKE NU3000 stuurt mijn 18" subs zonder problemen zeer goed beestje als ik hem aan mijn K115 speakers hang hoor je iets minder bas ten opzichte van mijn American Audio V3001 plus maar volgens ik kan horen is dat normaal digitaal tegen over analoog maar die INUK is zekers meer dan zijn geld waard.
Groetjes,
JulesComment
-
Kijk, gebruikerservaring is altijd goed. Ik had nog wel een vraag hierover; welke 18" subs stuur je ermee aan?? En bijna belangrijker, hoe vaak zet je de amp in???
Het rotte is dat je een paar zaken moet terugzien in een versterker; betrouwbaarheid, betrouwbaarheid, klank,betrouwbaarheid, daadkracht (dus langdurig tegen de max aan draaien en NIET thermisch uitschakelen), prijs en had ik betrouwbaarheid al genoemd??? Prijs is dus niet altijd een doorslaggevende factor. Ik moet toegeven dat je voor dit geld bijna gewoon een reserve rack kan meenemen om eventuele problemen dicht te timmeren, maar toch....
Ondanks dat ik zelf een aantal EP2500's in de verhuur heb gehad en er eigelijk nooit problemen mee heb gekend (tot 4 ohm belast) in de jaren dat ze meegelopen hebben, blijf ik sceptisch over deze inuke-serie (untill proven otherwise).Comment
-
Het is hier dus de 3000 variant. Ik heb ze getest op 2 hoorngeladen subs. En vallen zeker niet tegen, na de dsp goed ingesteld te hebben, wat trouwens erg makkelijk/simpel werkt, drukt het goed door, zelfs in de limiter/clipper hoor je hem niet inzakken of dicht klappen. Is in korte vergelijking geweest met een crown ma2400. Daar zit nou niet een schrikbarend verschil in. Op digitaal/analoog na dan.
Of deze zijn ware vermogen gooit is even de vraag.. binnenkort naar eens aan de scoop hangen..
Bedieningsgemak is wel goed te noemen.
Voor het geld is het geen miskoop! Ook de duurtest op bijna vol volume op een dubbel 12" zelfbouwsub heeft ie voor 5uurtjes prima doorstaan. Amper warm te krijgen!
Tussen de feestdagen eens bruggen en loslaten op onze dubbel 18" subs. Even kort op een zx-3 top van ev gehad, en ook in vergelijking met de ma2400 geen echt bijzondere opmerking. Op het mid-hoog klinkt ie beter dan een synq.
Tot zover de korte testresultatenComment
-
@Knorrepot; volgens mij had ik dit verhaal een paar dagen geleden ook al gelezen...;-)De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Ik denk dat de aanschaf van dit soort apparaten ook afhangt van welk deel van de branche je bedient,
Als je op de echt beter betaalde gigs zit kun je best met de amps aan komen zetten, zo lang alles werkt is er niets aan de hand, heb je echter een probleem dan hebben jouw amps het gedaan.
Een duurdere (gerenommeerde) amp kan ook stuk gaan maar dan kun jij er niets aan doen want, je hebt de beste amp die er is bij je...
Ziet er aantrekkelijk uit die specs en die prijs... maar als het te mooi blijkt om waar te zijn, dan eh... heb ik mn twijfels...Comment
-
dat is flauwekul wat je nu zegt.
Als ik op een klus stukken krijg en het evenement lijdt hierdoor schade maakt het niet uit of ik nu een LAB heb staan of een Behringer.
Of het nu een a merk is of een B merk ALLES kan kapot.
En de klant is net zo boos als zijn evenement of feest schade lijdt omdat jouw amp stuk gaat.
Je hebt echt geen vrede hoor als het een LAB zou zijn.EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.Comment

Comment