gewaarschuwd m/v telt voor 2

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • johanvdb
    • Aug 2008
    • 6

update

Gister bij de kno arts geweest
    Over 4 weken operatie aan gehoorvlies dus we zijn er weer klaar mee
    Mensen deze artiest uit bedreigingen die ie ook waar zal maken
    Er is me dan ook ingefluisterd dat je beter geen aangifte kan doen
    WE pakken ons verlies en kijken wel wat er van overblijft toch
    Gr johan

Comment

• Jan van Duren
      • May 2004
      • 204

Begrijp echt niet dat je geen aangifte doet. Dan staat er tenminste iets op papier. Neem anders eens contact op met een advocaat.

Comment

• rdreiers
        • Nov 2009
        • 407

Moet niet gekken worden, eerst een collega doorgelaten omdat volgens papa zoonlief z'n gitaargeluid niet goed was, nu een zanger die losse handen krijgt omdat het geluid niet goed is. Het begint volgens mij langzaam tijd te worden voor gevarengeld.

Ik vraag me alleen af waarom de artiesten niet zelf gaan mixen vanaf het podium als ze het toch beter weten allemaal.

Richard

Comment

• thebass
          • Feb 2005
          • 4

Originally posted by Jan van Duren
          Begrijp echt niet dat je geen aangifte doet. Dan staat er tenminste iets op papier. Neem anders eens contact op met een advocaat.
          Ik snap Johan waarom geen aangifte doen,deze Haagse zanger met groot ego(geen Leen want die komt uit scheveningen) heeft een grote schare moeilijke vrienden en fans.

Comment

• speakertech
            • Jan 2008
            • 1697

Originally posted by thebass
            Ik snap Johan waarom geen aangifte doen,deze Haagse zanger met groot ego(geen Leen want die komt uit scheveningen) heeft een grote schare moeilijke vrienden en fans.
            Toch, als er voldoende aangiften komen, krijgt die jongen het toch moeilijk.
            Het is gewoon de omgekeerde wereld. De criminelen hebben het voor het zeggen en politie en justitie zitten op hun krent. Wellicht kun je dergelijke personen boycotten via de boekingsburo's, door geen diensten te leveren als die persoon optreedt
            Speakertech
            Last edited by speakertech; 22-12-10, 10:03.
            Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
            ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

• renevanh
              • Oct 2004
              • 2371

Originally posted by speakertech
              De criminelen hebben het voor het zeggen en politie en justitie zitten op hun krent.
              Ja, als niemand aangifte doet dan krijg je dat...

Altijd aangifte doen. Gaat meneer dreigen? Nog een aangifte wegens bedreiging. Stuurt meneer 'fans' op je af? Weer aangifte doen, politiebescherming vragen en de media opzoeken. Is ie gauw klaar met z'n carrière.

Het is allemaal niet leuk, maar het is wel de enige manier waarop politie zich realiseert dat het serieus is EN de criminelen (al dan niet publiekelijk) aangepakt worden.
              Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

@Renevanh: En jij denkt dat de politie iets met die aangifte gaat doen.
                Politie bescherming, hoe had je je dat voorgesteld? Die zijn echt veel te druk met snelheidscontroles ,uǝʞǝpspıǝɥןǝus ǝp, ǝz uǝuuızɹǝʌ uǝuǝıpɹǝʌ do ƃıuıǝʍ ǝʇ ɹɐɐp ǝz sןɐ uǝ.
                Het hele rechtssysteem is zo'n slappe hap dat je daar toch echt niets van hoeft te verwachten. Een crimineel krijg je echt niet onder de indruk met 120 uur taakstraf.
                De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• Rolandino
                  • Mar 2007
                  • 1451

Aangifte moet je altijd doen maar het helpt jou niets ! Die ervaring heb ik al bij meerdere aangiftes.

En het is waar dat justitie er weinig aan doet. Zolang er geen aantoonbare bewijzen zijn wordt er niets aan gedaan.

Ze moeten tegenwoordig de dader op heterdaad betrappen voor dat ze ingrijpen.

Zo zie je maar weer met die zaak in Amsterdam ! Er was ruim van te voren een aanklacht geweest tegen die persoon maar werd niet serieus geworden omdat een ander zei dat het niet waar was.

Nu een tijd later blijkt die aangifte wel degelijk serieus had moet worden genomen omdat nu deze persoon 10tallen feiten heeft gepleegd.

Als ze seieus met zaken om zouden gaan zouden er niet zoveel slachtoffers vallen.

Nu met die Italiaanse bende die onze bedrijven leegroven ...... Ik was een van de eerste die slachtoffer was van deze bende en toen werd mijn aangifte ook niet serieus genomen want er werd gezegd bij politie dat ik nog maar even moest wachten met aangifte want de persoon in kwestie kan het ook vergeten zijn om het terug te brengen. Ze wilden gewoon geen aangifte opnemen.

2 dagen gewacht met ongeloof weer opnieuw aangifte gedaan en toen bleek toen ze de persoon natrokken dat er in die 2 dagen tijd tientallen concollega´s aangifte hadden gedaan.

Tot op heden worden er nog concollega´s opgelicht door deze jongens gelukkig wel minder op dit moment.

Politie kan de daders niets doen omdat er niet op heterdaad wordt betrapt, deze jongens geen gehuurde spullen in huis hebben, deze kerels net doen alsof ze stom zijn.

Lang leve het rechtsysteem.
                  EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• Stoney3K
                    • Sep 2007
                    • 1399

Originally posted by nolsmit
                    En laat die artiest maar komen,ik ben bereid.....
                    Ik ben zelf ook voor een 'zwarte lijst' met artiesten die we als tech liever maar moeten vermijden. Net zogoed als we een hall-of-fame kunnen maken van artiesten en bands die zich wél hoffelijk gedragen tegenover hun technici.

Dat we die zwarte lijst maar liever niet publiek kunnen maken heeft denk ik ook een reden die wel uit dit topic en het incident met MusicXtra wel duidelijk wordt. Ik vind het zelf al belachelijk dat het zover moet komen.

Van de andere kant zijn er trouwens ook beunhazen van technici en opdrachtgevers in de techniek-wereld, maar die laten hier ook hun neus hier niet zien.

Wat betreft het onderwerp 'sprekers die geen microfoontechniek kennen': Vooral op evenementen waar vrijwilligers draaien heb ik het nog wel eens meegemaakt dat je op je gemakje voor een interruptiemicrofoon gaat staan, je verhaaltje begint te doen en de eerste 4 seconden niks door de PA hoort omdat de tech niet op zit te letten. Dan wil ik nog wel eens heel subtiel op de microfoon tikken om even de tech boven erop attent te maken dat die schuiven open moeten. Er als een halve zool in gaan blazen vind ik dan weer het andere uiterste.

Het blijft ook leuk als je van die situaties tegenkomt dat je voor een interruptiemicrofoon gaat staan die er duidelijk op ingesteld is dat er mensen een halve meter vanaf gaan staan (met alle gratis galm van dien) en je erin begint te praten alsof je voor een SM58 staat. 'Goh, wat gaat ie ineens hard!' zie je de tech dan vanaf de FOH je aankijken.

Mijn favoriet blijft ook de sprekers die zichzelf nog nooit door een wedge gehoord hebben en zich compleet lam schrikken als ze on stage stappen, beginnen te praten en horen hoe hun eigen stem eigenlijk klinkt.
                    First make it work, then make it look pretty!

Comment

• frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

Originally posted by Rolandino
                      Aangifte moet je altijd doen maar het helpt jou niets ! Die ervaring heb ik al bij meerdere aangiftes.

En het is waar dat justitie er weinig aan doet. Zolang er geen aantoonbare bewijzen zijn wordt er niets aan gedaan.

Ze moeten tegenwoordig de dader op heterdaad betrappen voor dat ze ingrijpen.

Zo zie je maar weer met die zaak in Amsterdam ! Er was ruim van te voren een aanklacht geweest tegen die persoon maar werd niet serieus geworden omdat een ander zei dat het niet waar was.

Nu een tijd later blijkt die aangifte wel degelijk serieus had moet worden genomen omdat nu deze persoon 10tallen feiten heeft gepleegd.

Als ze seieus met zaken om zouden gaan zouden er niet zoveel slachtoffers vallen.

Nu met die Italiaanse bende die onze bedrijven leegroven ...... Ik was een van de eerste die slachtoffer was van deze bende en toen werd mijn aangifte ook niet serieus genomen want er werd gezegd bij politie dat ik nog maar even moest wachten met aangifte want de persoon in kwestie kan het ook vergeten zijn om het terug te brengen. Ze wilden gewoon geen aangifte opnemen.

2 dagen gewacht met ongeloof weer opnieuw aangifte gedaan en toen bleek toen ze de persoon natrokken dat er in die 2 dagen tijd tientallen concollega´s aangifte hadden gedaan.

Tot op heden worden er nog concollega´s opgelicht door deze jongens gelukkig wel minder op dit moment.

Politie kan de daders niets doen omdat er niet op heterdaad wordt betrapt, deze jongens geen gehuurde spullen in huis hebben, deze kerels net doen alsof ze stom zijn.

Lang leve het rechtsysteem.
                      Ik weet het niet hoor.

Als een bepaalde rotte appel in de sector aangepakt wordt met een aangifte an de politie, met de pers in copy, zal die gast toch moeilijkheiden krijgen hoor. Tenminste als iedere organisatie dit doet.

Comment

• Rolandino
                        • Mar 2007
                        • 1451

Het is toch de realiteit. Echter ALS ze hem oppakken is het wel te laat voor de gedupeerden. Ze kunnen hem alleen vasthouden voor het feit waar die voor is opgepakt maar de oudere gevallen worden alleen als aanklacht gebruikt. Helaas krijgen de gedupeerden niet de schade terug die ze hebben opgelopen en ook niet de spullen die ze zijn kwijtgeraakt. De dader krijgt door de vele aanklachten met geluk een iets hogere straf !

Wat ik wil zeggen is dat er in ons rechtsysteem eerst doden gewonden en of een hele berg gedupeerden moeten vallen voor er iets aan gedaan wordt.
                        EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

Comment

• johanvdb
                          • Aug 2008
                          • 6

niet meer woorden aan vuil maken

Bass begrijpt het verhaal das de ellende je kunt er niets tegen doen en je kunt er ook niets mee.

Comment

• Hansound
                            • Apr 2006
                            • 832

Ik denk dat het toch wel handig is als deze beste man bij zn naam word genoemd,
                            Ik weet nog steeds niet wie het is....
                            Beste is om gewoon geen klusjes voor deze artiest aan te nemen,
                            En dan niet zeggen "ik werk niet voor jou" maar gewoon zeggen dat je helemaal volgeboekt bent....

Ik weet namelijk wel hoe het gaat als je zelf een aardig tikje kunt uitdelen.... dan doen de mensen wel aangifte en dan komen ze jou wel halen voor een nachtje in de cel.

Comment

• DJ Antoon
                              • May 2005
                              • 1681

Originally posted by johanvdb
                              Bass begrijpt het verhaal das de ellende je kunt er niets tegen doen en je kunt er ook niets mee.
                              Originally posted by Hansound
                              gewoon zeggen dat je helemaal volgeboekt bent....
                              Triest, maar wel de manier waarop ik het ook zou doen. Laat ze maar lekker, nu zijn het je oren, als ze echt verkeerd zijn kun je er veel meer gedonder mee krijgen. Stel dat je ze per ongeluk nog eens ergens op een klus tegenkomt, inclusief fans etc.

Comment

• Hansound
                                • Apr 2006
                                • 832

Al met al een vervelende gebeurtenis.
                                Veel sterkte en probeer het zo snel mogelijk te vergeten...
                                Er komen vast weer leuke klussen met wel blije (normale) artiesten...

Comment

Working...