Afgelopen weekend tapeshow moeten doen voor een zanger uit den haag
ingeprikt op aanwezige pa 0 db signaal uitgestuurd prima alles in orde
Daarna even een bezoekje aan het toilet gebracht waarna de show ging beginnen.
ik geef de heer zeer bekend artiest zijn microfoon start het intro in hij klimt op het podium ik de galm open en er komt me toch een bak galm uit.
mijnheer had zelf effe alle gains opengezet .[want zo hoort het]
ik de gain terug natuurlijk veel commentaar vanaf het podium maar in de zaal nu wel perfect geluid .
Na de show een verhitte discussie waar de heer zanger het meende zijn handjes temogen gebruiken met als gevolg dichtgeslagen oren .[fijn woensdag eigenlijk weer een show ]
Dus mocht een van jullie benaderd worden door een haagse artiest die het land doorgaat met zijn eigen volgspot
ZINT EER GE BEGINT
ingeprikt op aanwezige pa 0 db signaal uitgestuurd prima alles in orde
Daarna even een bezoekje aan het toilet gebracht waarna de show ging beginnen.
ik geef de heer zeer bekend artiest zijn microfoon start het intro in hij klimt op het podium ik de galm open en er komt me toch een bak galm uit.
mijnheer had zelf effe alle gains opengezet .[want zo hoort het]
ik de gain terug natuurlijk veel commentaar vanaf het podium maar in de zaal nu wel perfect geluid .
Na de show een verhitte discussie waar de heer zanger het meende zijn handjes temogen gebruiken met als gevolg dichtgeslagen oren .[fijn woensdag eigenlijk weer een show ]
Dus mocht een van jullie benaderd worden door een haagse artiest die het land doorgaat met zijn eigen volgspot
ZINT EER GE BEGINT

Comment