Behringer X32
Collapse
X
-
Comment
-
-
Je zou die eens moeten testen met 32 condensatormicrofonen. Laten we zeggen met de grote jongens.
Dat is trouwens een van de problemen bij Yamaha.Comment
-
Master console met 32 inputs via firewire actief, deze inputs werden via AES50 doorgestuurd naar 2 andere consoles. Ook hingen hier 2 S16 stageboxen aan gekoppeld.
Op elke console waren er op elk kanaal dynamics actief, samen met 8 stereo FX.
Het ding was maw redelijk hevig belast, gaf geen krimp. Ik verwacht eigenlijk niet minder van de productie versie.
Voor zover het mij uitgelegd is heeft de tafel ook een volledig aparte SHARC voor enkel de inserts/fx sectie, en de andere SHARC voor de rest van de processing, exact om dit soort problemen te vermijden.Comment
-
Als ik er eentje kan vastkrijgen, met plezier.
Onze vertegenwoordiger is nog in vakantie dus bij FACE kan ik het momenteel niet navragen.Comment
-
Dit is voor de doelgroep ook niet reëel, (live muziek / bandje) als je de wat kleinere condensators hebt dan valt dat nog wel mee.Comment
-
32 zware condensators phantom voeden? straffe live situatie waar je dat nodig hebt en dan geen budget hebt voor een meer high-end tafel :')
Kwestie van het podium vol te rammen met 40.000EUR aan mics en er dan een mengtafel van 2600EUR voor te hangen....
Klein beetje perspectief houden heComment
-
Comment