Behringer X32

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

Klopt!

De DL251 en DL252 zijn afaik de enige midas boxen die 48kHz schakelbaar zijn

Had er op de messe wel met Jan, de ontwerper van de X32 over gesproken om een 96kHz mode te implementeren op de X32. Volgens hem zou dat ofwel willen zeggen dat je beperkt bent tot 16/8, ofwel dat ze op een of andere manier processing power van de FX engine moeten gebruiken voor de samplerate omhoog te halen. Ze zouden er alleszins zeker naar kijken.

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Je kunt ook een Klark Technik network bridge gebruiken.

Comment

• vasco
        • Oct 2003
        • 2567

Hoor net dat Behringer SMAART aankondigt in de X32.
        Weet iemand hier al meer van of blijft het voorlopig een gerucht.
        Last edited by vasco; 17-08-12, 15:50.

Comment

• desolation
          • Jun 2012
          • 706

Uli Behringer heeft het zelf gemeld op Soundforums, dus leugens zullen het wel niet zijn.
          De V2.0 firmware belooft hij ook een hoop Neve, Focusrite en andere high-end emulaties in

En ja je kan die network bridge gebruiken, kost wel een ferme noot

Comment

• SPS
            • Mar 2004
            • 1662

Originally posted by vasco
            Hoor net dat Behringer SMAART aankondigt in de X32.
            Weet iemand hier al meer van of blijft het voorlopig een gerucht.

Presonus na-apen...Wat een wedren toch. Maar alleen maar goed voor ons als gebruikers!!

Paul
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

Comment

• desolation
              • Jun 2012
              • 706

Is weinig na-apen aan, tis 100% op vraag van de gebruikers op soundforums....

Comment

• Rieske
                • Aug 2002
                • 544

X32 gebruikers ? Die bestaan nog niet !
                Life is what you make it

Comment

• SH1000
                  • Dec 2009
                  • 220

Originally posted by Rieske
                  X32 gebruikers ? Die bestaan nog niet !
                  Op soundsforums.net staan "de eerste" ervaringen.
                  Good is the enemy of Great
                  [Jim Collins]

Comment

• Rieske
                    • Aug 2002
                    • 544

Ik bedoelde eigenlijk hier, op dit forum.
                    Life is what you make it

Comment

• vasco
                      • Oct 2003
                      • 2567

Originally posted by SPS
                      Presonus na-apen...Wat een wedren toch. Maar alleen maar goed voor ons als gebruikers!!
                      Gelukkig doen andere fabrikanten nooit iets "overnemen" van elkaar. De gebruiker krijgt meer keuze in de markt, lijkt mij prima. Bij de X32 krijg je een tafel waarbij alles meedraait in het digitale domein (o.a. ook de faders). Presonus blijft op deze manier dan toch maar een halve digitale tafel die gemakken mist waar digitaal nu juist zo handig is.

Kortom, inderdaad goed voor de (toekomstige) gebruikers.
                      Last edited by vasco; 22-08-12, 12:41.

Comment

• frederic
                        • Jan 2006
                        • 3511

Presonus studiolive versie 2 zou volgend jaar gelanceerd worden.
                        Eens zien wat zij gaan leveren.

Comment

• tarpan
                          • Dec 2008
                          • 266

Originally posted by Poelmans
                          Had ergens gelezen dat niet elke combinatie zomaar gaat: De Behringer X32 is 44,1 of 48 kHz, terwijl de Midas consoles op 96kHz vast zitten. De gear van Midas die je wél kan omschakelen naar 48kHz zou wel compatibel zijn.
                          Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een speciale "app" waarbij alles frequenties compatibel konden gemaakt worden...uitgevonden door een dame met de naam Loog Anna
                          als je bij de brom zit...

Comment

• SH1000
                            • Dec 2009
                            • 220

Voor wie het SOS-artikel van de X32 nog niet heeft gezien:

Good is the enemy of Great
                            [Jim Collins]

Comment

• djspeakertje
                              • Oct 2008
                              • 1912

Over apps gesproken, Behringer heeft nu ook een offline editor voor de X32: http://www.audioprointernational.com...-console/04973

Ik heb er even kort mee gespeeld net, en kon mn weg er aardig vinden. Er moet nog een boel verbeterd, maar het is dan ook nog maar een Bèta.

Trouwens: http://www.behringer.com/news/files/...SOS_Review.pdf Kom ik net tegen op de facebook van Behringer. In aanzienlijk fijnere kwaliteit dan de link van SH1000.

Edit: Decilux AV Sales kondigt net (7 minuten geleden) op facebook aan dat ze een X32 in de showroom hebben. Misschien toch nog maar even een dagje vakantie opofferen om naar Hengelo te fietsen...

Daan
                              Last edited by djspeakertje; 21-08-12, 20:36.
                              I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                              I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• desolation
                                • Jun 2012
                                • 706

Eerste impressie van mijn eigen X32: htf bouwen ze zo'n goede tafel voor zo weinig geld

De bouwkwaliteit is echt gewoon super degelijk, kan je makkelijk naast een SI Compact of een GLD leggen. Snelle faders, sterke knoppen, degelijke en dimbare led verlichting die heel helder gaat, duidelijk displays, etc...
                                Het is geen touchscreen voor de instellingen, wat zorgt voor een goede daylight readability op volle helderheid.
                                Structuur van de tafel zit gewoon goed in mekaar. Logisch opgebouwd, enorm veel direct access.
                                Qua setup heb je enorm veel keuzemogelijkheden, quasi alles is aanpasbaar of instelbaar, zonder onnodig gecompliceerd teworden. Een leek snapt op 15 minuten hoe dit ding functioneert.

Qua sound: een echte livetest is voor zaterdag, maar ik heb er eens een live recording over fiwi aan gehangen en beluisterd met mijn K702: dit ding klinkt gewoon prima. En dan bedoel ik overall, niet enkel de preamps. Ook de effecten, gates en comps zijn zeer netjes. Ook enorm veel instelmogelijkheden qua parameters voor deze dynamics en FX, dus je kan er echt alle kanten mee uit.

Voor 2600EUR koop je echt enorm veel mengtafel. Dit durf ik zo naast een SI Compact leggen (wel, 3 stuks met 2 S16 stageboxen voor de prijs van een SIC32 dan).

Comment

Working...