01v96 icm BCF2000

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

had peavey er niet eentje.

zoek zoek: PC1600 preset lijst:
    Peavey.com :: PC 1600x Presets

een oude behringer digimixer zou wel eens het goedkoopste met 16 motorfaders kunnen zijn. En als remote ga je er weinig risico mee lopen.

synthforum:
    -=De Grote MIDI CONTROLLER Thread=- - Synthforum
    lekker belangrijk!

Comment

• vasco
      • Oct 2003
      • 2567

Originally posted by stainz
      Je moet de de BCF2000 sowieso midi commando's aanleren, is het niet zo dat de 01v96 ook een midi-signaal uitstuurt als je naar een andere layer gaat?
      Dan zou het dus mogelijk moeten zijn om de BCF2000 hiermee meteen naar een andere preset te laten gaan en vice-versa of denk ik nu te makkelijk?
      Dat je (een controller) commando's moet aanleren had ik volgens mij eerder al vermeld.

Ik snap het nut niet helemaal om de controller mee te laten springen bij een layer wissel op de mixer. Men wil juist met een losse controller andere zaken aansturen dan welke op dat moment op de mixer in de gekozen layer beschikbaar zijn. Ook wil men dan niet dat de controller steeds naar een andere preset wisselt als ik tussen de channel layer 1/16 en 17/32 wissel omdat men die al op de mixer bedient. Met het idee van de TS dat de controller bij de drummer staat en deze waarschijnlijk niet kan zien in welke layer de mixer staat kan ik mij zo fouten voorstellen als; "Ik schuif fader 1 en verwacht channel 1 te veranderen maar door de mixerstand gaat nu channel 9 omdat de controller preset meegaat bij een layerwissel".

Het zal misschien best kunnen omdat de mixer inderdaad ook data bij een layer wissel verzend. Of de controller dit ook kan gebruiken als preset wissel kan ik niet bevestigen.
      Last edited by vasco; 12-11-10, 13:29.

Comment

• stainz
        • Sep 2009
        • 609

@vasco

Het nut van dit mee springen in een andere layer is dat je niet in de problemen komt met faderstanden die verschillen tussen de BCF2000 en de 01v96, doordat de BCF alleen in zijn eigen geheugen zet als die preset geactiveerd is.

Comment

Working...