akg sst4 transmitter rf upgrade codes

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • heavymetalheaven
    • Aug 2010
    • 6

akg sst4 transmitter rf upgrade codes

Hallo

ik heb een akg ivm 4 in ear set en daarbij zit ook de transmitter AKG SST4. deze is voor nederland afgesteld op 10mw, mijn vraag is of er techneuten zijn, die mischien codes en of instellingen hebben om de transmitter van 10mw te upgraden naar 20/50/100 mw.
    Op het display staan deze getallen wel, maar ze zijn geblokkeerd.
    Wie weet er wat van.

greetz, peter
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Dit moet net als bij Shure systemen gewoon met google te vinden zijn denk ik. Ik weet het niet.

Let wel dat 100mW in Nederland wettelijk niet toegestaan is. 50mW is het maximaal toegelaten zendvermogen binnen onze tak van sport.
    d&b Audiotechnik

Comment

• rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

Ik gok eerder daar deze ook instelbaar zijn met de HIQ net zal het wel met software zijn die alleen de importeur / fabrikant heeft voor service werkzaamheden.

Richard

Comment

• heavymetalheaven
        • Aug 2010
        • 6

Originally posted by MusicSupport
        Dit moet net als bij Shure systemen gewoon met google te vinden zijn denk ik. Ik weet het niet.

Let wel dat 100mW in Nederland wettelijk niet toegestaan is. 50mW is het maximaal toegelaten zendvermogen binnen onze tak van sport.
        ben al enige tijd aan het googlen geweest, maar kan er niets over vinden.

peter

Comment

• heavymetalheaven
          • Aug 2010
          • 6

Originally posted by rdreiers
          Ik gok eerder daar deze ook instelbaar zijn met de HIQ net zal het wel met software zijn die alleen de importeur / fabrikant heeft voor service werkzaamheden.

Richard
          ok, dan maar hopen dat er een (ex) werknemer wat info wil geven, wie weet.

peter

Comment

• daviddewaard
            • Mar 2008
            • 627

Heb je al gebrobeerd bij de tech support van Audio XL in belgie?

Originally posted by heavymetalheaven
            Hallo

ik heb een akg ivm 4 in ear set en daarbij zit ook de transmitter AKG SST4. deze is voor nederland afgesteld op 10mw, mijn vraag is of er techneuten zijn, die mischien codes en of instellingen hebben om de transmitter van 10mw te upgraden naar 20/50/100 mw.
            Op het display staan deze getallen wel, maar ze zijn geblokkeerd.
            Wie weet er wat van.

greetz, peter
            A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

Comment

• JohanH
              • Mar 2010
              • 98

service manual gevonden op http://www.akg.com/mediendatenbank2/...b3030632af.pdf

het lijkt dat het "vast" zit in de printplaat (verschillende types printplaten per band)

Originally posted by daviddewaard
              Heb je al gebrobeerd bij de tech support van Audio XL in belgie?

Comment

• speakertech
                • Jan 2008
                • 1697

Originally posted by JohanH
                service manual gevonden op http://www.akg.com/mediendatenbank2/...b3030632af.pdf

het lijkt dat het "vast" zit in de printplaat (verschillende types printplaten per band)
                Erg veel heeft een techneut niet aan deze manual.
                Varianten van printen kunnen ontstaan bij de produktie, doordat er andere software in zit, maar vaker nog dat er een aantal onderdelen specifiek zijn. Het zou dus zomaar kunnen dat na het uitwisselen van een paar SMD onderdelen, het vermogen aangepast kan worden. Deze documentatie is voor de field-engineer, die complete modules uit wisselt. Deze field-engineer, doet de zgn. first line service, lamp indraaien enzo...... (vrij naar Henk Elsink).
                De volledige service doc ligt vaak niet zomaar voor het grijpen. Zo ben ik maanden bezig geweest om een serv doc van Sennheiser te pakken te krijgen. Uit eindelijk lukte dat via iemand die het had liggen en via Euras deed verzenden.
                Andere fabrikanten zitten dan weer nergens mee en is het verkrijgen van docu een fluitje van een cent.

Speakertech
                Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...