Neumann km184

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Originally posted by berolios
    Jij misschien niet... ...
    De juiste kanalen kennen scheelt veel ...
    Inderdaad, zeker geen gezever! Als ik nu even mail dan moet me dat weer voor een vergelijkbaar bedrag lukken. Een matched pair is 1100 euro bij Thomann incl. BTW. Haal daar de 19% BTW vanaf en dan zit je aan €925,- ex. BTW. Hier zit zeker €125,- marge op.
    Die €750,- was een eenmalige super inkoopvoordeel dus ik zal nu iets hoger uitkomen, maar onrealistisch,...nee!
    d&b Audiotechnik

Comment

• frederic
      • Jan 2006
      • 3511

Originally posted by MusicSupport
      Inderdaad, zeker geen gezever! Als ik nu even mail dan moet me dat weer voor een vergelijkbaar bedrag lukken. Een matched pair is 1100 euro bij Thomann incl. BTW. Haal daar de 19% BTW vanaf en dan zit je aan €925,- ex. BTW. Hier zit zeker €125,- marge op.
      Die €750,- was een eenmalige super inkoopvoordeel dus ik zal nu iets hoger uitkomen, maar onrealistisch,...nee!
      Dan moet je handelaars vinden die hun marge laten schieten (wat wettelijk verboden is) + moet de koper een BTW nummer hebben.
      Laten we eerlijk zijn, ik geloof niet dat de TS dat kan + 90% van de forumleden.
      Bijgevolg is dit onzin.

Comment

• vasco

• Oct 2003
        • 2568

Handelaren hoeven echt niet hun hele marge te laten schieten. Vaak zakken ze met de prijs (marge) omdat je als bedrijf offertes opvraagt bij meer dan één leverancier. Ook klantenbinding kan een rol spelen bij het bepalen van de prijs (marge) op een product.

Daarnaast is dit een forum wat in de basis voor de PRO wereld is bedoelt, de zakelijke wereld werkt nu eenmaal met BTW nummers. MusicSupport meld netjes dat de door hem genoemde prijs exclusief de BTW was.

Gezien het draagvlak waarvoor dit forum in de basis is bedoelt zijn de genoemde prijzen exclusief de BTW geen onzin.

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Originally posted by frederic
          Dan moet je handelaars vinden die hun marge laten schieten (wat wettelijk verboden is) + moet de koper een BTW nummer hebben.
          Laten we eerlijk zijn, ik geloof niet dat de TS dat kan + 90% van de forumleden.
          Bijgevolg is dit onzin.
          Ik ben wel geneigd hem te geloven hoor, een stuk meer dan sommige andere deelnemers hier.

"Eenmalig superinkoop voordeel" klinkt een beetje als die gezellige studio op de grens van Groningen en Friesland?

...Als dat em is, dan heeft hij idd vaak hele scherpe prijzen en wil ik het zo geloven hoor...
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• MusicSupport
            • Feb 2006
            • 1016

Originally posted by sparky
            Ik ben wel geneigd hem te geloven hoor, een stuk meer dan sommige andere deelnemers hier.

"Eenmalig superinkoop voordeel" klinkt een beetje als die gezellige studio op de grens van Groningen en Friesland?

...Als dat em is, dan heeft hij idd vaak hele scherpe prijzen en wil ik het zo geloven hoor...
            Klopt; en ze hadden toen een stuk of 10 van deze sets.
            d&b Audiotechnik

Comment

Working...