Neutrik NLT 4MX

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outline
    • Feb 2006
    • 1434

We hebben hier die Dap-dingen nog in gebruik... Scheelt 'n berg in de aanschaf!

We gebruiken die voor verlopen EP5 naar NL4, voor het geval er een keer niet in Mix-mode gedraaid wordt. En als je de blauwe ring van de trekontlasting vervangt voor een originele Neutrik, is er niks aan het handje en blijven ze gewoon heel.

Originally posted by Whitefarmer
    DAP Luidspreker Multi Snake, 4-weg, 15 meter

Ik weet niet of er Neutriks aan zitten.
    Van wat ik weet, zijn de kabeldelen de 2-polige Speakon's van Neutrik en de chassisdelen ook gewoon 4-polig Neutrik...

Comment

• djsunnyday
      • Nov 2005
      • 112

Originally posted by Whitefarmer
      DAP Luidspreker Multi Snake, 4-weg, 15 meter

Ik weet niet of er Neutriks aan zitten.
      Klopt, mooie kabel. Maar ik ga met een NL8 kabel vanuit het versterkerrack het podium op, en dan kom ik daar met een NL8 male plug uit waar ik een splitkabeltje naar 2 keer NL4 of 4 keer NL2 opzet..

Maar die boxjes ga ik trachten zelf te maken, wanneer er tijd is.
      Zonde van de Zendtijd.

Comment

• @lex
        • Jul 2006
        • 1086

Originally posted by djsunnyday
        Klopt, mooie kabel. Maar ik ga met een NL8 kabel vanuit het versterkerrack het podium op, en dan kom ik daar met een NL8 male plug uit waar ik een splitkabeltje naar 2 keer NL4 of 4 keer NL2 opzet..

Maar die boxjes ga ik trachten zelf te maken, wanneer er tijd is.
        Maar NL8 is nog niet leverbaar als male kabeldeel... Dus dan toch maar weer met een koppelbus. En dat is dan weer jammer, want daarmee wordt het dan toch weer een relatief dure fanout/spinner.

@lex
        Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Whitefarmer
          • Oct 2003
          • 1244

Originally posted by @lex
          Maar NL8 is nog niet leverbaar als male kabeldeel... Dus dan toch maar weer met een koppelbus. En dat is dan weer jammer, want daarmee wordt het dan toch weer een relatief dure fanout/spinner.

@lex
          Dat hoeft toch ook niet met een breakout box? Je kunt dan gewoon een (bestaand) NL8 chassisdeel erin zetten.

Dus bij de DAP breakoutbox, de kabel verwijderen, en waar de kabel zat een NL8 chassis. Aan de verwijderde kabel een NL8 kabeldeel en je spinner is klaar!
          Groeten John
          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• @lex
            • Jul 2006
            • 1086

Ah, op die manier! Dat gaat wel ja. Maar ik ben meer van de fanouts/spinners. Maak voor langerlopende tours de kabellengtes op maat zoda er een minimum aan kabelpasta op het toneel ligt. Dus vanuit de Ampracks drie kabels toneel op: één PA Li, één PA Re en een lijntje met vier passieve monitors.

@lex
            Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

Working...