L18P300 laten reconen tot 4ohm?
Collapse
X
-
-
ik heb die B&C 18tbx100 even opgezocht, maar ik zie persoonlijk niet de winst ten opzichte van een l18p300. eerder een verlies aan laag.
uiteindelijk zal er denk ik een derde setje subs bij moeten komen inderdaad. of overstappen op een ander merk met compacte kasten met hogere output.
Suggesties?Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Waarom probeer je niet eens de xilica controller? Die gebruiken wij ook bij deze subs. Vind het raar dat je niet voldoende laag uit de kasten haalt, waren ook geen originelen kasten begreep ik. Zal de vraag eens gewoon neerleggen bij LAN mits ze je willen hebben als het replica's zijn. Heb van de week nog contact met ze gehad en zij hebben net een festival gedaan met de nieuwe Line array van LAN (LANARRAY)ik heb die B&C 18tbx100 even opgezocht, maar ik zie persoonlijk niet de winst ten opzichte van een l18p300. eerder een verlies aan laag.
uiteindelijk zal er denk ik een derde setje subs bij moeten komen inderdaad. of overstappen op een ander merk met compacte kasten met hogere output.
Suggesties?
gebruikt systeem:
4x L300 subs per kant
8x cabinets LANARRAY210 per kant
voor 5000 bezoekers
hadden ze ook nog capaciteit over.
met 4 L300 originele subs en 2 LH900 3 weg top doen wij grote feesttenten mee. (1500-2000 personen)
Vind het echt raar dat jij dan niet weg komt, met de 4 subs die je hebt.
1) de amps zijn krachtig genoeg geef je aan
2) De dbx die je erachter hebt hangen zou ik veranderen voor Xilica (probleem hebben wij in het begin ook ooit gehad) ervaring.
3) Neem eens contact op met de leverancier of probeer eens met de presets van de L300 van xilica. wellicht dat ze een demo kunnen verzorgen bij je op locatie.
4) Wacht de demo af op zaterdag 27 november en stel dan je vraag aan de de Directeur van LAN (IT) dan heb je je antwoordt uit de eerste en directe bron
voordat je andere dingen aanschaft of extra subs.
Succes ..het werk ligt weer te wachten.
hoop dat je zo weer verder kunt..
groeten en fijne week
ps: ben er al achter welke speaker erin ligt is van 18sound.
en niet zoals besproken de B&C de 18 sound speaker geeft meer puch en is minder vervormbaar als de rcf die erin lag.
hoop dat je hier verder mee kan.Last edited by Peeterss; 04-08-10, 12:34.Comment
-
ik heb 3 originele kasten en 1x replica. of twee kasten per kant of vier maakt natuurlijk nogal een verschil uit. ten eerste draagt dat veel verder, en daarnaast nog een flinke hoeveelheid decibellen extra.
we zijn er absoluut bij 27 november. weet je ook welke speaker van 18 sound? want dan ik daar ook eens naar op zoek gaan.
domme vraag misschien: maar waarom maakt zo'n processor nou zo'n verschil uit. gaat die de boel comprimeren dan ofzo. geluidssterkte is toch een samenspel tussen rendement & vermogen en eventueel frequentie? wat kan een processor daarin doen?Steelwing - Full Speed Ahead!!!Comment
-
Dat is een goedkopere versie van B&C. Kijk eens naar de nieuwe met een 1700w RMS en Xmax van 14 mmik heb die B&C 18tbx100 even opgezocht, maar ik zie persoonlijk niet de winst ten opzichte van een l18p300. eerder een verlies aan laag.
Suggesties?
Comment

Comment