Presonus Studiolive
Collapse
X
-
-
En toch waag ik me daar niet aan.
Een goeie FC bouwen is (net als luidsprekers bouwen) toch een vak apart.De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!Comment
-
Comment
-
pag 153/154 (24/4 versie)
Tafel staat standaard inderdaad in afl mode:
First decide whether you want to listen to your soloed channels before or after the fader setting. If you’d like to monitor before the fader level, press the PFL button in your Solo bus section.
2. Press the Input button in the Meter section.
3. In the Solo bus section, select PFL and turn the Cue level to 12 o'clock.
4. Select the Solo button in the Monitor section and adjust the volume for your headphones or control-room monitors.
Afgelopen weekend nog zo gedaan en werkt perfect...Last edited by Gitarist 62; 19-11-10, 16:29.~Clearsound~Comment
-
Comment
-
alleen heb je er weinig aan als je 2 maanden moet wachten op antwoord.
Hier al even de 16 kanaals versie liggen, nog te weinig gebruikt, wel in een (op maat)case met uitsparing voor koptelefoonjack.
Komende zaterdag eens checken hoe hij het doet met wat instrumenten eraan... wordt hele nieuwe ervaring voor ons disco-boys :PVitality ShowComment
-
Flightcase Presonus 16.4.2 of 24.4.2
Ik ben in het bezit van een presonus 24.4.2 tafel en heb de flightcase via Thomann.de zie link
THON MIXERCASE STUDIOLIVE 24.4.2 - Thomann Nederlandse Cyberstore
gr
RenéComment
-
Geen 100% verhuur, maar zoals 5 posts omhoog te zien wel in het bezit van de tafel: Welkom bij Discoshow Vitality - De Allround drive in show uit Brabant! (Roeltej van het forum)I am a Timedriver!Comment
-

Comment