Keuze monitors

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jakkes72
    • Dec 2003
    • 1015

Originally posted by SPS
    Kijk, met zo'n opinie -en vast niet gebaseerd op AB vergelijkingen- zet je je op dit forum dus echt buitenspel hoor! Heb je wel eens een SX300 gehoord met een amp van 600watt er op?
    Enne, hoe 'klinkt' hout? Welk hout? spaanplaat van 12 mm?

Ach wat wind ik met toch ook op. Weer een forummer minder om rekening mee te houden zullen we maar zeggen

Back to topic:

Met een aantal andere adviezen ga ik even lekker aan de slag.
    S200 blijven inderdaad ook altijd ok...
    4AC: ook bedankt voor de tips.

Ik laat wel weten wat het geworden is.

Paul
    Heb je weleens een CX serie van binnen gezien?
    Uit ervaring kan ik je vertellen dat de kasten er van binnen netjes uit zien, een brace waar de coaxiale driver in valt en tegenstelling tot wat jij beweert zijn de kasten niet van spaanplaat!!!

De MX45 kan me niet echt bekoren, maar de CX10 gaat in mijn bescheiden mening zeer deftig. Het prijsverschil tussen Tannoy V12 en Highlite CX12 is vele malen groter dan het kwaliteitsverschil!!!

De topic starter mag rustig een setje komen lenen/beluisteren en daarbij ook een andere set meenemen die die kent.
    (als ik weer terug ben uit Curacao natuurlijk......)

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

@SPS: mail me ff, weet gebruikte monitoren te koop die wellicht interessant voor je kunnen zijn.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• azoe
        • Mar 2008
        • 19

mocht je interesse hebben ik heb nog 4 x HK pr 15x te koop en ook nog 2 martin le400b met flightcase
        Mvg,
        Kristof Jacobs
        JSL Productions

Comment

Working...