Draadloze Frequenties

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beckers Entertainment
    • Dec 2008
    • 650

Draadloze Frequenties

Volgens onderstaand bericht komen we in 2012 in de problemen.

Zippyshare.com - DraadlozeNWetherloos.pdf (PDF)
    Wat zegt u? Ik versta u niet... Wacht, ik zet het licht wat zachter!?
  • stamgast
    • Feb 2010
    • 253

Kijk voor meer info op PMSE - Programme Making & Special Events , een collega van mij zit daar in het bestuur.

Comment

• Waveform
      • Dec 2009
      • 321

Dat is Audio Technica de laatste jaren een beetje aan het gebruiken om reclame te maken voor hun producten, met hun toestellen zou je namelijk nooit in de problemen komen qua frequenties. Althans dat zeggen ze.

Ik ben iig benieuwd hoe het uitdraait.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Zal mij benieuwen hoe het afloopt. De overheid heeft overal lak aan en kan jarenlang procederen, wat uiteindelijk dan ook weer betaald wordt door de belastingbetaler (de benadeelde dus)
        Was kanaal 63 toegewezen voor draadloos, wordt gewoon ingepikt!!!! Leuk voor iedereen die in die frequentie werkt.
        Er is al geopperd dat we naar TV kanaal 4 kunnen, vrij sinds lopik uit de lucht is. Dat werkt op ca 62MHz. Gaan we weer terug naar de oertijd met lange draadantennes. De mensen die met 37MHz gewerkt hebben weten alles over de storingsgevoeligheid van dergelijke lage frequenties. Elke zichzelfrespecterende brommert en stofzuiger produceert storingen in die frequentiegebieden.
        Voorlopig is Sennheiser al begonnen met het uitleveren op K41 in plaats van K63. Of dat later ook niet ingepikt wordt is helemaal niet zeker.

Politici zijn gekozen ondeskundigen en die kun je alles wijsmaken, zelfs dat er geen instortingsgevaar is als je de fundering onder de Amsterdamse huizen wegboort voor de Metro.

Speakertech
        Last edited by speakertech; 29-03-10, 16:12.
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Comment

Working...