Wel ik speel toevallig cajon en nu heb ik ook een redelijk lengte. Dus ik ga mijn cajon tilten als ik wil dempen met mijn voeten. Dus vergeet een microfoon IN het gat want dat werkt gewoon niet.
De snare snaren zitten in de cajon dus eigenlijk moet je imo zelfs geen front mic op de plaat hebben. Teveel front mic laat mijn geheel nogal eens te scherp klinken maar dat hangt natuurlijk af van de beschikbare cajon. Sommige hebben het gat zelfs aan de zijkant.
Kijkende naar de beschikbare mics zou ik gewoon een SM58 aan de achterkant plaatsen, 10cm van het gat. Een goeie boundary wil ook wel eens goed werken.
In ieder geval succes
De snare snaren zitten in de cajon dus eigenlijk moet je imo zelfs geen front mic op de plaat hebben. Teveel front mic laat mijn geheel nogal eens te scherp klinken maar dat hangt natuurlijk af van de beschikbare cajon. Sommige hebben het gat zelfs aan de zijkant.
Kijkende naar de beschikbare mics zou ik gewoon een SM58 aan de achterkant plaatsen, 10cm van het gat. Een goeie boundary wil ook wel eens goed werken.
In ieder geval succes





...


Comment