Prof sound amp

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mach Facilities
    • May 2009
    • 109

Originally posted by Fridge
    Hey dat is is grappig.... die mengtafel (laatste link hierboven) ken ik toch als Dateq LPM6. Iemand enig idee hoe dit verband ligt?
    (zie http://img.tweedehands.nl/f/normal/1...pm-6-mixer.jpg , slechte foto helaas)

(heb ooit een keer een LPM6 uit een opslag getrokken waar de frontplaat door het stof wit zag ipv zwart... tafel was niet afgedekt geweest.... faders werkten kraakvrij!! )

Kan heel goed, zat toendertijd ALPS in, afgedekt en wel, heb BAKKEN van die viltjes vervangen vroeger.

Chris

Comment

• DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

Originally posted by Mach Facilities
      Kan heel goed, zat toendertijd ALPS in, afgedekt en wel, heb BAKKEN van die viltjes vervangen vroeger.
      Ik dacht dat het preh was, ben niet zeker, je kunt goed gelijk hebben.

Ja die faders, daarvoor moest je tenminste nog naar de sportschool
      Pa heeft nog een oude IR7 (Iemke Roos) origineel dezelfde faders en nooit geen problemen mee geweest wat betreft kraken.
      Door omstandigheden heb ik dat tafeltje zo'n 10 jaar geleden nog een tijdje gebruikt, ik heb toen de faders vervangen door (korte) Penny & Giles...
      Dat is dan wel effe wat anders, maar dat mag dan ook wel voor het prijsverschil!

Comment

• salsa
        • Jan 2007
        • 1315

Ik ken alleen ProfSound uit Spanje, wat later in de jaren 90 de naam Audience Delight kreeg.
        De AD25 was een orginele ProfSound systeem, de Band Pearl uit Doornenburg heeft deze nog jaren zo gebruikt.
        Blauwe versterkers, witte letters (randen)
        Ze hebben Beyma speakers in hun systemen.

Ik had ooit een brochure maar kan deze niet meer vinden, helaas!

Volgens mij hebben jullie het over het bedrijf Prof Sound uit Veldhoven en heeft dat niets te maken wat de topic starter heeft.

Dave
        [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• DJ Antoon
          • May 2005
          • 1681

Originally posted by salsa
          Ik ken alleen ProfSound uit Spanje, wat later in de jaren 90 de naam Audience Delight kreeg.
          De AD25 was een orginele ProfSound systeem.
          Ons bandje heeft een AD25 set, en ik geloof dat daar op de achterkant op staat manufactured by prof sound, inderdaad uit spanje.
          Zover als ik weet is audience delight tegenwoordig duits...

Maar audience delight / prof sound spanje heeft ook geheel zwarte versterkers gemaakt.

Comment

• Davy Gabriels
            • Aug 2002
            • 819

Originally posted by DJ Antoon
            Tegenwoordig bestaat audience delight niet meer, en heten ze AD-Systems, en zijn inderdaad gevestigd in duitsland.

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Originally posted by DJ Antoon
              Ons bandje heeft een AD25 set, en ik geloof dat daar op de achterkant op staat manufactured by prof sound, inderdaad uit spanje.

Maar audience delight / prof sound spanje heeft ook geheel zwarte versterkers gemaakt.
              Ja dat klopt ook, er zijn ook zwarte dozen geweest herinner ik me nu, wij hebben destijds de blauwe dozen gehad met witte belettering erop.

Helaas heb ik die folder niet meer..

Dave
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...