Ik heb een vraag over een D&R clubmix met mono en stereo kanalen.
De mixer werkt naar behoren, maar ik ben benieuwd of andere D&R clubmix gebruikers de volgende dingen herkennen.
- Bij het inschakelen van de mengtafel vliegen de beide VU meters in het rood en de leds gaan langzaam weer uit. Een inschakelpiek is goed hoorbaar op de Zone1 uitgang en de hoofdtelefoon uitgang.
- Als een stereo kanaal UIT staat (ON schakelaar OFF) en de gain staat half tot geheel open dan is er een duidelijke overspraak hoorbaar via de CUE op de hoofdtelefoonuitgang en via de Zone1 uitgang.
Deze overspraak komt achter de toonregeling weg, want een verandering in de mid en hoog zijn hoorbaar.
De CUE toets staat op OFF.
Deze overspraak is voor elk stereokanaal gelijk.
Mijn vraag is of deze zaken normaal zijn.
DvdBonke
De mixer werkt naar behoren, maar ik ben benieuwd of andere D&R clubmix gebruikers de volgende dingen herkennen.
- Bij het inschakelen van de mengtafel vliegen de beide VU meters in het rood en de leds gaan langzaam weer uit. Een inschakelpiek is goed hoorbaar op de Zone1 uitgang en de hoofdtelefoon uitgang.
- Als een stereo kanaal UIT staat (ON schakelaar OFF) en de gain staat half tot geheel open dan is er een duidelijke overspraak hoorbaar via de CUE op de hoofdtelefoonuitgang en via de Zone1 uitgang.
Deze overspraak komt achter de toonregeling weg, want een verandering in de mid en hoog zijn hoorbaar.
De CUE toets staat op OFF.
Deze overspraak is voor elk stereokanaal gelijk.
Mijn vraag is of deze zaken normaal zijn.
DvdBonke







Comment