Aanschaf Stage Accompany W-bin set

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Briko Soundsystem
    • Dec 2009
    • 7

    #16
    JA goeie tip . Had hem van een vriend ook gekregen . neem even een goeie onginele cd met wat Tekno muziek mee . dat je kan horen of de boxen het geluid mooi laten klinken . zal zeker gebeuren bij de aankoop.
    Zal niks in mijn busje laden als het geluid mij ook al op enig punt niet lekker in de oren klinkt

    Comment

    • jens
      • Aug 2004
      • 1066

      #17
      Bij een tekno feesie gaat het natuurlijk wel om een muur van speakers, Hoe groter het eruit ziet hoe mooier

      Maar ga idd eens goed testen...Op een feestje klinkt het nog wel is anders dan als je totaal nuchter ben...

      Voor het geld ken je zelf geen set bouwen + als vrienden het van je hebben ken je het nog bij mekaar proppen ook !

      Comment

      • Briko Soundsystem
        • Dec 2009
        • 7

        #18
        Precies Jens
        Jij begrijpt helemaal waar ik naar toe wil.
        Daarom heb ik ook voor SA gekozen omdat ik die in heel veel sets binnen de Tekno scene tegen kom .
        En omdat het mooie grote boxen zijn . Met altijd goeie kwaliteit geluid . en idd daar draait het binnen de Tekno om !!
        En dus daarom ook handig is als je 2 van die sets aan elkaar wil linken .Wat ook vaak gedaan wordt .
        En Zelfbouw is in mijn ogen altijd zeker een optie voor later .
        Maar eerst een goeie basis die ik met deze set wil neerzetten
        Ben echt benieuw hoe de tekno er morgen gaat uit klinken .
        Maar uit evaring kan ik daar wel een goed beeld bij vormen .
        Zelf deze set ook even laten keuren door 2 verschilde Soundsystems .
        En beide vonden het een goeie optie voor een goeie start .
        Wil zoizo Morgen langs gaan . En als alles bevalt neem ik hem mee .
        En dan nog hoppelijk al met Oud en nieuw hem optimaal testen op een Multirave .
        Last edited by Briko Soundsystem; 24-12-09, 00:26.

        Comment

        • daviddewaard
          • Mar 2008
          • 627

          #19
          hey briko,

          laat maar ff weten als je een feestje gaat doen me mail adres is edit mod: doe ff in je profiel, al spambots genoeg!

          was zowiso van plan met oud en nieuw weer eens naar een tekno feesje te gaan met laaste keer was 2e kerst vorig jaar dus al weer te lang geleden
          Last edited by moderator; 24-12-09, 07:24.
          A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

          Comment

          • Davy Gabriels
            • Aug 2002
            • 819

            #20
            Originally posted by Waveform
            Qua subwoofers kijk je best even naar dubbele 18" bassreflex kistjes.
            Met basreflex kasten sta je kansloos tegenover de Wbins, zeker op dit soort feestjes...

            Comment

            • jens
              • Aug 2004
              • 1066

              #21
              Het enige wat ik leuk vind aan een tekno feestje zijn juist al die museum stukken, Die muziek trek ik na een half uurtje niet meer

              En als je een basis heb kun je er altijd voor gaan om kasten bij te bouwen of er langzaam bij te zoeken. denk met een driverack dat je een hoop goed ken instellen!

              En over dat busje gesproken toevallig een Benz van minimaal 25 jaar oud, Die hoort er natuurlijk wel bij

              Comment

              Working...