Eindgeluid verfijnen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • cobi
    • Aug 2002
    • 1083

Originally posted by piet bogaert
    cobi, MusicXtra, als je spreekt over materiaal verbeteren, kan je eens enkele voorbeelden geven. Heb geen proffecionele bedoelingen maar kan wel eens kijken wat er in de kast past. Lees budget 2de hands is er wel wat te vinden dus zien we wel. Laat je maar gaan.
    Ga je hele set eens na wat de zwakste schakel is en verbeter dat.

Ik weet niet precies wat je voor een spullen hebt dus vanaf hier kan ik dat niet beoordelen, maar wil ik zou in geval van een budget set, een zo goed mogelijk basis proberen te krijgen (speakers, mic's, mixer en versterker) en zo min mogelijk (budget) randapparatuur ertussen hangen.
    Spelingvouten onder voorbehout...

Comment

• Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

[QUOTE=joe;522462][FONT=Verdana]Maar niet iedereen heeft zo'n geweldig microfoon koffertje als jouw Timo [/FONT]

[FONT=Verdana]Trouwens nog heel erg bedankt voor het mogen gebruiken van je mic's bij het prins Claus fonds, 2 weken geleden. Het was heerlijk werken met je mic's [/FONT]

Goeie mics komen het meest tot hun recht als er een goeie tech achter de tafel staat en die stond er .
      Probeer ook eens de 4099 is erg fijn om mee te werken

Comment

• Rob Lang
        • Sep 2009
        • 9

Ik heb een set van 4 Nexo's PS15 op een Camco amp. Als ik die gebruik, kan ik mijn inserts er het beste uit laten! Geen eq etc nodig, en de Nexo controller regelt de compressie zelf. Hooguit een compressor op de zang als het een zanger/-es betreft die nogal veel verschilt met de dynamiek. En dan gebruik ik gewoon een ouwe Alessis 3630...
        EAW en Nexo: er is geen betere!

Comment

Working...