Bij kleinere optredens (<150 man) ben ik als toetsenist in een rockband ook de "geluidsman". --> keys/bas/gitaar/drums/4 x zang.
Binnenkort staan we een avond afwisselend met een andere band op een podium. Ik verwacht ca. 100 man en we regelen zelf het geluid. En ik dus voor de andere band. Ik zie er naar uit om me ook eens 100% op de PA te concentreren.
De 2e band heeft een blazer-sectie, trompet, alt- en tenorsax en dat is geheel nieuw voor mij. Wie heeft ervaring/tips?
Binnenkort staan we een avond afwisselend met een andere band op een podium. Ik verwacht ca. 100 man en we regelen zelf het geluid. En ik dus voor de andere band. Ik zie er naar uit om me ook eens 100% op de PA te concentreren.
De 2e band heeft een blazer-sectie, trompet, alt- en tenorsax en dat is geheel nieuw voor mij. Wie heeft ervaring/tips?



. Dus vragen ze waarschijnlijk om veel monitoring. Ik heb maar twee groepen maar zal in ieder geval 2 extra monitors meenemen. TNX.



Comment