Heuptasje voor bodypack

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1697

Heuptasje voor bodypack

Welke heuptasjes kunnen jullie aanbevelen voor het gebruik van een bodypackzender (Sennheiser EW serie generatie 1, de grote zender dus)?
    Ik heb ze thans van MIPRO ASP10, maar de heupband is te kort.
    Het is voor aerobic lessen, vrij heftig dus.

Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • showband
    • May 2001
    • 4524

ik gebruik GSM tasjes van de macro.

6 euro per stuk.

hippe printen. snakeskin, luipaard, zwart, paars enz.
    lekker belangrijk!

Comment

• sparky
      • Apr 2002
      • 2104

Zelf maken van een stukje zeemleer, breed elastiekband en klitteband.
      Dat irriteert niet op de huid, blijft stevig zitten en is snel en makkelijk strakker of minder strak te zetten. En het is natuurlijk helemaal op maat.
      Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• speakertech
        • Jan 2008
        • 1697

Originally posted by sparky
        Zelf maken van een stukje zeemleer, breed elastiekband en klitteband.
        Dat irriteert niet op de huid, blijft stevig zitten en is snel en makkelijk strakker of minder strak te zetten. En het is natuurlijk helemaal op maat.
        Ik heb soldeerbouten, meetapparatuur, gereedschap, poptangen, maar een naaimachine........

Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...

Comment

• sparky
          • Apr 2002
          • 2104

Je hebt vast ook wel een vriendin, een moeder of iemand anders die dat wel heeft en graag voor je doet
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• janneman32
            • Dec 2005
            • 65

Zenderzakjes met daarin een zeem genaait zijn idd de oplossing. Zeker bij dansdames. Het zweet wordt hier keurig in opgevangen en loopt niet via het draadje het kastje in. De band maken wij altijd van brede broek-elastiek (3-4 cm breed) en naaien daar wat klitteband in zodat hij makkelijk op en af te halen is.

Greetzzz, Jan

Comment

• MusicSupport
              • Feb 2006
              • 1016

Shure heeft hier mooie tasjes voor!
              d&b Audiotechnik

Comment

• Max8bier
                • Jun 2007
                • 27

De neopreentasjes van shure zijn inderdaad goed alleen schuift de gesp daar nog wel eens van los.
                Eromic heeft ook zeer goede neopreentasjes. Ook de neopreentasjes van IMQ werken goed.

Comment

• speakertech
                  • Jan 2008
                  • 1697

Originally posted by Max8bier
                  De neopreentasjes van shure zijn inderdaad goed alleen schuift de gesp daar nog wel eens van los.
                  Eromic heeft ook zeer goede neopreentasjes. Ook de neopreentasjes van IMQ werken goed.
                  Bedoel je deze?

http://www.monacor.de/typo3/index.php?artid=6678∫=1&id=71&L=0&spr=EN&type=123

Speakertech

Comment

• @lex
                    • Jul 2006
                    • 1087

Originally posted by speakertech
                    Ik heb soldeerbouten, meetapparatuur, gereedschap, poptangen, maar een naaimachine........

Speakertech
                    Voor een paar tientjes heb je tweedehands een zeer zinnig stuk gereedschap erbij, waarmee je niet alleen die zakjes kunt maken van breed elastiek en zeemleer, maar ook de kostuums kan repareren en het rokje rond je mixer van een zoompje met klitteband kunt voorzien. En ook nog eens indruk op vrouwen kunt maken omdat je zo'n divers/breed geïnteresseerd persoon bent...

@lex
                    Het is bevredigender om een illusie te perfectioneren dan de werkelijkheid na te bootsen...

Comment

• Drumvogel
                      • Nov 2004
                      • 175

Originally posted by @lex
                      Voor een paar tientjes heb je tweedehands een zeer zinnig stuk gereedschap erbij, waarmee je niet alleen die zakjes kunt maken van breed elastiek en zeemleer, maar ook de kostuums kan repareren en het rokje rond je mixer van een zoompje met klitteband kunt voorzien. En ook nog eens indruk op vrouwen kunt maken omdat je zo'n divers/breed geïnteresseerd persoon bent...

@lex
                      "Weet je waar al die knopjes voor zijn?" Neej, maar het rokje eromheen heb ik zelf gemaakt!
                      Straks worden we niet meer doodgegooit met type luidsprekers maar hebben we het over onze nieuwe 'Singer7422'. Met maarliefst 30 ingebouwde steken!
                      Wat hebben we toch een mooi vak!

Comment

• Max8bier
                        • Jun 2007
                        • 27

Die bedoel ik inderdaad, die van aeromic zijn uit mijn ervaring het beste qua gesp. Aeromic Pouchbelt - Mic Extras - Mic Systems Doe elk kwartaal de nieuwe Les Mils release voor nederland en daar heb ik ze allemaal al voorbij zien komen.

Comment

• Drumvogel
                          • Nov 2004
                          • 175

Les Mils... Wordt dat nog steeds door Kees Verhoeven gedaan?
                          Ik ben in de begintijd meegeweest toen Kees daar in stapte. Wat zijn er toen veel headsetjes verzopen door die sporters. Volgens mij hebben ze vanuit Les Mils toen zelf headsetjes aangeschaft die wel 'bestand' waren tegen deze extreme omstandigheden.

Comment

• Max8bier
                            • Jun 2007
                            • 27

Dit wordt nu door ons gedaan, kost nog steeds veel headsets, laatste megakwartaal had ik er een stuk of 50 bij van Shure. We hebben ook de earomics geprobeerd maar deze zijn bijna niet goed af te regelen met deze volumes.

Comment

Working...