Waarschuwing mbt Sandisk flashdrives

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

Die remover tool maakt tevens een backup van je data

Wat betreft Digico (in ieder geval D5): die draait op win98 dus kan er beter mee omgaan dan bijvoorbeeld een M7CL.

Het grootte risico blijft natuurlijk dat een gasttech z'n Cruser inprikt en je tafel ermee stopt. Het zal je maar gebeuren zeg...
    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

• MusicSupport
      • Feb 2006
      • 1016

Ligt het niet puur aan het feit dat de sticks groter zijn dan 2 of 4GB en dat zodoende de stuursoftware van de tafel de stick niet kan adresseren?

De LS9 slikt echt geen sticks groter dan 4GB is onze ervaring... (het overigens wel alle U3 stick gepreformat voordat de data erop ging; maar dat U3 progje blijft er op staan)
      d&b Audiotechnik

Comment

• remco_k
        • Sep 2002
        • 325

Even voor de duidelijkheid: het is niet de stick die software probeerd te installeren maar de computer (of desk, you name it) initieerd zelf een installatie vanaf de stick omdat er op de stick een bestandje staat waarin staat dat iets automatisch gestart moet worden. HEt ligt dus niet aan de stick, maar aan de hardware waar je de stick in stickt.

Als daar dus problemen mee zijn, moet je de autostart functie van je computer uitzetten (of shift ingedrukt houden op het moment van invoegen van b.v. de CD of stick) in het geval van een desk, zal je het ergens uit moeten zetten of de fabrikant vragen dat die het probleem oplost. Maar aan de stick, ligt het niet.

Tot slot nog even inhaken op de subdiscussie over 'opdringerige software'. Ik kom zelf uit de software wereld (multimedia) en ik mag gelukkig melden dat onze setups alleen maar installeren wat de klant aan heeft geschaft. Geen overbodige zooi.
        Ik kan me dan ook groen en geel ergeren aan hoeveel zooi (letterlijk) je b.v. op je nieuwe laptopje meegeleverd krijgt uit de winkel. Dat van die USB stickjes is (U3) is wel handig, fabrikanten proberen dat automatisch te laten starten om het de domme gebruikers onder ons makkelijk te maken. Wij (de hardcore tech gebruikers) ervaren dat als een vorm van spam. En daarom bestaan er in windows opties om al dat automatische geneuzel uit te zetten.
        Nu nog hopen dat de desks dat ook hebben.
        Developer of the new and improved Sound 2 Light application (SL.exe) for FreeStyler DMX.
        Freestyler is free DMX lighting control software used by many leading dj's, venues and lighting designers and supported by a vast network of users worldwide.

Elektronica werkt op rook. Als het eruit ontsnapt, dan werkt het niet meer!

Comment

• bones2001
          • Aug 2003
          • 741

De LS9 slikt echt geen sticks groter dan 4GB is onze ervaring... (het overigens wel alle U3 stick gepreformat voordat de data erop ging; maar dat U3 progje blijft er op staan)
          Oh, gebruik een 16gb stick van Sony voor de pauzemuziek,
          en daar heeft de LS9 geen problemen mee hoor.
          Mixen is net als schilderen.
          Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Gast1401081
            • Mar 2001
            • 7999

voor alle overige mensen die dit lezen : Dit progje is een beveiliging die op je 1e partitie staat, waarmee je je 2e partitie kunt afsluiten en beveiligen. Zelfs kun je met dit progje je gegevens scrambelen, waarna het nooit meer leesbaar zal zijn voor anderen zonder het password.

En ja, dit progje kan eraf, door bijvoorbeeld de gehele partitie-indeling te verwijderen, en het daarna in FAT16 te formatteren. denk dat de meeste klachten gaan over FAT32, NTFS, of nog erger: MacOS of Linux formaten.

En dan heb je er weer jaren plezier van.

Comment

• jans
              • Feb 2003
              • 869

Originally posted by bones2001
              Ik heb eens een 10G geprobeerd, ook helaas pindakaas, dit werkte niet
              Eindelijk begint mijn website vorm te krijgen

Comment

• MusicSupport
                • Feb 2006
                • 1016

Ook voor opnames? Probeer dat dan maar eens. Krijg je bijna zeker weten na verloop van tijd een USB memory error. Staat ook in de handleiding. Max 2GB!
                d&b Audiotechnik

Comment

• bones2001
                  • Aug 2003
                  • 741

Ook voor opnames? Probeer dat dan maar eens. Krijg je bijna zeker weten na verloop van tijd een USB memory error. Staat ook in de handleiding. Max 2GB!
                  Neem normaal gesproken op met een HD24, dus niet op de USB stick.
                  Maar ik heb de USB recorder wel eens mee laten lopen bij een show,
                  en een track van 90 minuten ging daar toch ook probleemloos.
                  Ik denk eerder dat de beperking is dat de opnamefile niet groter dan 2 gig mag zijn?
                  Maar hoe dan ook, tot nog toe gaat 16gb hier probleemloos.
                  Mixen is net als schilderen.
                  Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• renevanh
                    • Oct 2004
                    • 2371

Ik denk eerder dat de beperking is dat de opnamefile niet groter dan 2 gig mag zijn?
                    Is niet logisch... dan zou het 4GB zijn (FAT32 beperking).
                    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

Comment

Working...