Manual LEM 16-4-2 Professional

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lifespan
    • Dec 2007
    • 47

Manual LEM 16-4-2 Professional

Hallo lui,

Ik heb onlangs een "LEM 16-4-2 Professional" overgenomen, fijne tafel om mee te werken, maar zou toch wel graag technische info en manual willen hebben, kan iemand mij daar aan helpen?

Hoor graag van jullie.

mvg, Pep
  • geenstijl21
    • Jan 2008
    • 462

Euh mailen, bellen, faxen, rooksignalen, tamtam, postduif met LEM AUDIO NL
    "Verdomd interessant allemaal, maar gaat u vooral verder"

Comment

• lifespan
      • Dec 2007
      • 47

Leuke inkopper, heb ik al geprobeerd... en ja, die kunnen ze wel ophoesten... als ik dan wel eerst ff € 37,00 wil aftikken.... wat een waanzin!

dus... Wie helpt mij verder??

Comment

• laserguy
        • Jun 2003
        • 2755

Welkom in de wereld waar er nu eenmaal voor sommige dingen betaald moet worden. Vroeger nooit een tv of video hersteld zeker? Daar is een service manual van 60 Euro geen uitzondering.
        Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

Originally posted by lifespan
          dus... Wie helpt mij verder??
          Nou nogsteeds mailen, bellen, faxen, rooksignalen, tamtam, postduif met LEM AUDIO NL
          Alleen de zon komt voor niets op (aan gaat ook weer gratis onder).

Heb je trouwens Google al eens geprobeerd?
          Op de eerste pagina kom ik al een link tegen naar een handleiding en een heleboel leveranciers welke het tegen kosten kunnen leveren.
          Last edited by vasco; 08-10-09, 12:12.

Comment

• lifespan
            • Dec 2007
            • 47

Briljant.... op de 1e pagina van Google een ink... inderdaad, en dan kom je dus bij mijn vraag terecht! Kijk, het gaat mij niet zozeer om het feit dat ze er geld voor vragen, alleen vind ik € 37,00 voor een paar kopietjes - of doorgemailed bestand volkomen absurd! Van al hun hedendaagse apparatuur kan je op hun site alle manuals en specs gratis downloaden! Als ze er nou een tientje oid voor zouden vragen, maar bijna 40 eurie is natuurlijk buitenzinnig. Ik blijf gewoon zoeken en als het nou helemaal "uitzichtloos" wordt dan kan ik altijd nog bakzeil halen en betalen. Maar mocht iemand dus nog andere wegen weten.....

Comment

• Joost de Visser
              • Oct 2006
              • 7

Manual

Beste Lifespan,

via Heuff kun je(mits beschikbaar) gratis een manual in PDF vorm krijgen,

De genoemde 37 euro is bij ons niet bekend,

jammer dat dit misverstand is ontstaan!

Mail even naar ferdi@heuff.nl en je krijgt zsm de manual(mits beschikbaar) in je inbox,

de papieren versie (mits beschikbaar) kost 7,5 euro

groetjes,

Joost de Visser - Heuff

Comment

Working...