Aftakking multikabel tbv.tweede mengtafel

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sparky
    • Apr 2002
    • 2104

Daarom vroeg ik dus ook naar wat achtergrond. Ik vroeg me af hoe het nou zat met iemand die wel workshops geeft, maar niet weet hoe inputs gesplit kunnen worden.
    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

Comment

• moderator
      Moderator
      • Apr 2001
      • 5949

Joehoe, pa masterclass mag deze Ben zelf eerst gaan volgen..althans de basis, dat gezegd hebbende: vriendelijk verzoek om on topic te blijven.

De reclame uiting heb ik verwijderd, mocht Ben reclame willen maken dan is hij van harte uitgenodigd de daarbij behorende reclame tarieven te bevragen bij J&H.

Lijkt me niet de insteek in dit onderwerp.
      Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Timo Beckman
        • Jul 2006
        • 1298

Toevallig heb ik op mijn midas mixer een dubbele split zitten nm. een harting split en een per kanaal . Geef even een mailtje
        Midas tested and ok 3.jpg - Windows Live
        Het email adres staat bij mijn profiel als het goed is en anders via mijn space
        (timo beckman google-en dan kom je er van zelf)

Comment

• Ben SE
          • Jan 2004
          • 17

Heren, heren wat een kritiek. Ik zal het proberen uit te leggen. Er zijn lieden die op een gegeven moment achter een mengtafel zijn gedropt en na een paar jaar wel eens willen weten waar al die andere knopjes nu voor dienen. Geen lange avonden maar één dag Theorie en Praktijk. Ik geef deze Workshops niet zelf, maar huur iemand in die veel ervaring heeft, op gebied van geluid, niet alleen het bandjes schuiven, en het ook kan OVERBRENGEN. Ik ben een jaar geleden met deze Workshops begonnen en heb geen hoogstaande apparatuur, dat klopt. Intussen is wel het één en ander erbij aangeschaft. Maar, en dat is het belangrijkste, de 32 cursisten die deze Basis Workshop al hebben gevolgd waren dik tevreden en het is en blijft Low Budget. Ik hoef er niet van te leven. Dit zou ik nog graag even kwijt willen en verder blijf "on topic"

Comment

Working...