Powered mixer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gerardbilly
    • Jul 2009
    • 3

Powered mixer

ik heb een powered mixer met een vermogen van 2x 375 watt. aan 4 ohm.
    maar ik zou hem ook willen gebruiken als gewone mixer,ik kan de eindversterkers niet appart uit schakelen, is er soms een mogelijkheid om via de speakon uitgangen,ter vervanging van luidsprekers iets te maken ?
    ik heb in totaal 2 xlr line outs en twee jack line outs
    ik kom geregeld in situaties met powered speaker systemen,maar om daar een apparte mixer voor te kopen,eerst maar even vragen,gr.gerard
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Meer specs gerardbilly please! M.a.w. Welk merk en type mixer heb je. Zo kunnen we er een plaatje bij zoeken. Meestal zit er wel een jack of XLR (pre) Main OUT (of zijn dat diegene die je al omschreef) op die je weer kan doorlussen naar een andere installatie...

De interne amp kan prima aan blijven staan (hoewel ik niet weet of het apparaat zo slim is om te zien dat er geen amps aan hangen..)
    d&b Audiotechnik

Comment

• gerardbilly
      • Jul 2009
      • 3

powered mixer

merk GATT .12kan. ik denk toch dat ik altijd speakers aan moet sluiten. de line outs zijn main outs

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

Originally posted by gerardbilly
        merk GATT .12kan. ik denk toch dat ik altijd speakers aan moet sluiten. de line outs zijn main outs
        even voor de duidelijkheid. gaat het hier om de GATT PRO-1204A?
        Dat is de enige 12 ch. mixer van GATT met een vermogen van 2x 350 watt. op 4 oHM
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• gerardbilly
          • Jul 2009
          • 3

ja, GATT PRO-1204A

Comment

• Levensgenieter
            • Nov 2009
            • 6

Toevallig heb ik deze mixer zelf ook. De Gatt PRO-1204A kun je zondermeer gebruiken zonder speakers aan te sluiten. Je hebt boven rechts op het paneel de beschikking over een gebalanceerde stereo-uitgang (XLR) én ongebalanceerde (Jack 6,3) stereo-uitgangen om andere systemen aan te sturen.

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Of je leest de handleiding gewoon goed door.......

Even googl'n en hoppah!

Dave
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

Working...