Complete PA set vraagje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Outjers
    • Jun 2009
    • 1

Complete PA set vraagje

We hebben in onze zaak een flinke zaal voor 200-300 personen, waar we willen beginnen met bands e.d. maandelijks te laten spelen. Nu hebben we alleen geen P.A. aanwezig en ben ik hier nogal een leek in. Ik vroeg me af wat een complete set kost, dus mic's, bekabeling, tafel, versterker, monitors en alles wat ik nog vergeet. (zaalspeakers zijn wel aanwezig) Heeft iemand hier een grove schatting van ? Eventueel nieuw en 2e hands. Crème de la crème apparatuur is niet nodig, we beginnen pas !

Ideeen / gedachtes zijn welkom !

Alvast bedankt
  • MusicSupport
    • Feb 2006
    • 1016

Lees dit eens: http://www.licht-geluid.nl/forum/liv...a-systeem.html

En dan vooral de reactie van showband
    d&b Audiotechnik

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by Outjers
      We hebben in onze zaak een flinke zaal voor 200-300 personen, waar we willen beginnen met bands e.d. maandelijks te laten spelen. Nu hebben we alleen geen P.A. aanwezig en ben ik hier nogal een leek in. Ik vroeg me af wat een complete set kost, dus mic's, bekabeling, tafel, versterker, monitors en alles wat ik nog vergeet. (zaalspeakers zijn wel aanwezig) Heeft iemand hier een grove schatting van ? Eventueel nieuw en 2e hands. Crème de la crème apparatuur is niet nodig, we beginnen pas !

Ideeen / gedachtes zijn welkom !

Alvast bedankt
      Wanneer het slechts ééns per maand gebruikt wordt zou ik het gewoon huren... Je hebt dan niet de zorg over de spullen, hoeft het niet op te slaan en te onderhouden. Er is ook vast wel een verhuurbedrijf te vinden waar een goeie deal mee te sluiten is.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

Working...