Demo Axdim Audio

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koentjes
    • Dec 2007
    • 333

Originally posted by MusicXtra
    Negatieve reclame is ook reclame....
    tsja, al kan ik me niet voorstellen dat je daar iets mee bereikt als bedrijf zijnde... als je gaat beweren dat je met dit systeem dingen kunt die natuurkundig onmogelijk zijn...

afijn, het lijstje in het PDFje alleen, is al genoeg om de mini-moppentrommel en henny huisman weer van de zolder te halen.

Comment

• MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

Originally posted by koentjes
      tsja, al kan ik me niet voorstellen dat je daar iets mee bereikt als bedrijf zijnde... als je gaat beweren dat je met dit systeem dingen kunt die natuurkundig onmogelijk zijn...

afijn, het lijstje in het PDFje alleen, is al genoeg om de mini-moppentrommel en henny huisman weer van de zolder te halen.
      Tsja, het is natuurlijk wel zo dat we hier met een stel vakidioten bij elkaar zitten. Wanneer je kijkt naar de doelgroep van het merk denk ik dat je die mensen alles kunt vertellen. En zelfs de professionele merken maken zich regelmatig schuldig aan beweringen die niet kloppen en meestal alleen door echt terzake kundige mensen onderuit gehaald kunnen worden.
      Ik denk dat je dit soort prutsers altijd wel zult blijven houden, uiteindelijk zullen ze het niet overleven omdat de 'markt' uiteindelijk wel in zal zien dat het niet klopt.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• RayM
        • Jan 2006
        • 742

Het houdt de gemoederen wel bezig.
        Voor degene die de uitnodiging willen, stuur me maar een berichtje of email (via profiel). Dan stuur ik hem wel door.

Zoals ik al zie, het is bij mij om de hoek en ik werk wel eens in de Voorste Venne. Ik ga met 2 kritische oren luisteren want al met al ben ik wel nieuwsgierig.

Groeten,
        Raymond.
        Heerlijk die stilte

Comment

• R. den Ridder
          • Sep 2000
          • 1500

Ik geloof dat er in brabant een ware geluidsrevolutie bezig is!

Kalkmann audio

Vervorming is passé!, looptijdverschillen voor watjes, en met een paar Vifa of soortgelijke drivers blaas je lowlands vol! beide bedrijven roepen over patenten, zonder ze te laten zien. en het onderzoek van Axdim door een australische universiteit gaat enkel over looptijdcorrectie van oren, en niet over de speakers.

maargoed.. geloof dat hocuspocus en audio al eeuwen goed samengaan..

Comment

• bones2001
            • Aug 2003
            • 741

Toch wel heel bruikbare toepassingen....

[LEFT]Applications[/LEFT]
            [FONT=MyriadPro-Cond][LEFT]• New Age Seminars
            • Car Washes
            • High School Cafeterias
            • Funeral Homes
            • Executive Washrooms
            • High End Audio Demo Rooms
            • Community Access Cable Channels
            • Airport Baggage Claim Areas
            • Cars With Tiny Steering Wheels
            • Communications Scrambling
            • Railroad Crossing Warning Systems[/LEFT]
            • Door Stops
            [/FONT]
            Mixen is net als schilderen.
            Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

Comment

• Koen van der K
              • Aug 2005
              • 1146

Originally posted by R. den Ridder
              Ik geloof dat er in brabant een ware geluidsrevolutie bezig is!

Kalkmann audio

Vervorming is passé!, looptijdverschillen voor watjes, en met een paar Vifa of soortgelijke drivers blaas je lowlands vol! beide bedrijven roepen over patenten, zonder ze te laten zien. en het onderzoek van Axdim door een australische universiteit gaat enkel over looptijdcorrectie van oren, en niet over de speakers.

maargoed.. geloof dat hocuspocus en audio al eeuwen goed samengaan..

Ha, ja, Kalkmann, nu je 't zegt ... ben toevallig een keer in die zaak verzeild geraakt en de meneer daar vertelde in geuren en kleuren en vol trots over het systeem zonder eigenlijk iets (technisch)concreets te melden. Toen ik vroeg of hij 'n DSP-tje gebruikte voor fasecorrectie en alle andere fratsen viel hij stil en kon enkel nog melden dat er "bijzondere" patenten op geldden.

Dit segment is puur emotie, technologie op de tweede plaats.

Groeten !
              Meer is minder, minder is meer

Comment

• MusicXtra
                • Feb 2006
                • 9316

Gaan we er hier nu een hifi forum van maken?

Comment

• jeroenw
                  • Dec 2003
                  • 216

Ik denk wel dat deze mensen rijk kunnen worden.
                  ze maken nu al speakergrillen van duranium, daar is de enterprise uit star trek ook mee gebouwd
                  \"Kost een par centen maar dan hedduh ok wa!\"

Comment

• laserguy
                    • Jun 2003
                    • 2755

Dit segment is puur emotie, technologie op de tweede plaats.
                    Het segment waarover je het hebt is Hi-Fi vermoed ik?
                    In de Hi-Fi wereld doen er, net zoals in de CB-kringen van vroeger, nog altijd de wildste cowboyverhalen de ronde. Laat ons hopen dat deze ziekte beperkt blijft tot HiFi...
                    Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

Comment

• Koen van der K
                      • Aug 2005
                      • 1146

Originally posted by laserguy
                      Het segment waarover je het hebt is Hi-Fi vermoed ik?
                      Dat bedoel ik idd Ik vind het vaak meer dan vermakelijk om een gesprek met 'n ware Hi-end fetishist aan te gaan, emotie vs ratio ... meestal duurt zo'n gesprek dan ook niet lang
                      Meer is minder, minder is meer

Comment

• opkedoppke
                        • Jun 2009
                        • 2

Ja goh ik ken het systeem!!

Ja ikzelf heb nl meegewerkt aan de ontwikkeling van de behuizing en bouw en ik moet zeggen,er is wel iets vreemd mee!
                        Ik heb nl 8 proto's van deze Pa speakers en deze zijn uitgevoerd met een 12 inch bass/mid een 6 inch mid en een tweeter ja een kleintje maar!
                        Nu kan ik je vertellen dat ik al 2 jaar met deze 8 speakers de clinic verzorg van Edward Gal,Anky van Grunsven en vele andere ruiters.Daarbij heb ik Bert de Ruiter(bekend van de presentatie in de brabanthallen) als presentator en sta ik over een breedte van 65 mtr en met een afstand van 30 mtr 1000 toeschouwers te voorzien van spraak en geluid!!!!En ja geen rondzingen van de headset van Anky als die met haar knol voorbij gehuppelt komt op 2,5mtr hoogte(hoogte van hoge toon!!!!!).
                        En ja ook mijn Grote set van de drive in show heeft deze techniek erin zitten en heb ik zelfs met mental theo in gemonde staan draaien dus ja ik kan zeggen als je eens iets geks wilt meemaken moet je gaan luisteren mischien ben ik er ook Robert is de naam en diegene die graag eens wil luisteren mischien kan ik iets betekenen?
                        Opkedoppke

Comment

• MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

Originally posted by opkedoppke
                          Ja ikzelf heb nl meegewerkt aan de ontwikkeling van de behuizing en bouw en ik moet zeggen,er is wel iets vreemd mee!
                          Ik heb nl 8 proto's van deze Pa speakers en deze zijn uitgevoerd met een 12 inch bass/mid een 6 inch mid en een tweeter ja een kleintje maar!
                          Welke PA speaker?

Comment

• opkedoppke
                            • Jun 2009
                            • 2

Originally posted by MusicXtra
                            Welke PA speaker?
                            Ja *** heb ik gebouwd en doe ik serieuse zaken mee ,maar ik wil je ze wel een keer laten horen en ook buiten dan kun je pas zeggen ja er is iets mee.Trouwens in Drunen gaan ze de nieuwe PA laten horen en zelfs ik ben benieuwd
                            Groeten op handen en voeten

Comment

• MusicSupport
                              • Feb 2006
                              • 1016

Originally posted by opkedoppke
                              Nu kan ik je vertellen dat ik al 2 jaar met deze 8 speakers de clinic verzorg van Edward Gal,Anky van Grunsven en vele andere ruiters.Daarbij heb ik Bert de Ruiter(bekend van de presentatie in de brabanthallen) als presentator en sta ik over een breedte van 65 mtr en met een afstand van 30 mtr 1000 toeschouwers te voorzien van spraak en geluid!!!!En ja geen rondzingen van de headset van Anky als die met haar knol voorbij gehuppelt komt op 2,5mtr hoogte(hoogte van hoge toon!!!!!).
                              En ja ook mijn Grote set van de drive in show heeft deze techniek erin zitten en heb ik zelfs met mental theo in gemonde staan draaien dus ja ik kan zeggen als je eens iets geks wilt meemaken moet je gaan luisteren mischien ben ik er ook Robert is de naam en diegene die graag eens wil luisteren mischien kan ik iets betekenen?
                              Opkedoppke
                              Zucht..... fatsoenlijk Nederlands is niet makkelijk. Wat een hoop paardepoeppraat bij elkaar zeg. Je bent niet duidelijk over wat en hoe en iedereen hier kan iemand een headsetje opzetten en met twee speakers een stem versterken. Geen probleem als alle 1000 man hun mond houden.....

Gooi dit topic lekker op slot zegt mijn verstand
                              d&b Audiotechnik

Comment

• 4AC
                                • Nov 2007
                                • 1791

Originally posted by MusicSupport
                                Zucht..... fatsoenlijk Nederlands is niet makkelijk. Wat een hoop paardepoeppraat bij elkaar zeg. Je bent niet duidelijk over wat en hoe en iedereen hier kan iemand een headsetje opzetten en met twee speakers een stem versterken. Geen probleem als alle 1000 man hun mond houden.....

Gooi dit topic lekker op slot zegt mijn verstand
                                Helemaal mee eens, wat een stuk kletspraat zeg, totaal ongeloofwaardig met zo'n dergelijke spelling.
                                En opkedoppke, heb je misschien foto's?
                                Met de vriendelijkste groeten,

Teun
                                Last edited by 4AC; 06-02-15, 16:49.
                                uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                                Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

Comment

Working...