Natte vloer

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Smit-PA
    • Oct 2006
    • 63

Natte vloer

Goedendag,

Afgelopen zondag ben gigantisch op me plaat gegaan, enkelbanden verrekt en nu dus thuis.

Oorzaak: Vloer in discotheek was net geswifelt en ik dacht dat ik met me nieuwe werkschoenen er wel veilig overheen kon, bij de eerste stap op de vloer gelijk me voet dwars onder me been staan.

Hoorde later van iemand dat elke schoen zijn eigen specifieke eigenschappen heeft. En dus mijn vraag: Wie gebruikt welke schoen om zo veel mogelijk stabiliteit te hebben, want zonder bier verbod blijven vloeren nat/glad.

gr Klaas-Louwe

ps. vond dit onderwerp hier het meeste thuis horen
    Geluid is een levenswijze.
    Wie niet horen wil moet, maar voelen.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

Originally posted by Smit-PA
    Goedendag,

Afgelopen zondag ben gigantisch op me plaat gegaan, enkelbanden verrekt en nu dus thuis.

Oorzaak: Vloer in discotheek was net geswifelt en ik dacht dat ik met me nieuwe werkschoenen er wel veilig overheen kon, bij de eerste stap op de vloer gelijk me voet dwars onder me been staan.

Hoorde later van iemand dat elke schoen zijn eigen specifieke eigenschappen heeft. En dus mijn vraag: Wie gebruikt welke schoen om zo veel mogelijk stabiliteit te hebben, want zonder bier verbod blijven vloeren nat/glad.

gr Klaas-Louwe

ps. vond dit onderwerp hier het meeste thuis horen
    Ik ken het probleem, zo ben ik ooit een keer met in iedere hand een Bose 802 van een natte stenen trap gevallen. Bij de eerste tree gleed ik uit en stuiterde achter de 802's aan naar beneden, 802's waren wonderbaarlijk genoeg op een paar krasjes na nog heel.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• dj-wojcik
      • Jul 2008
      • 911

Als ik naar een klus ga doe ik ook altijd mijn werkschoenen aan. Ik heb ze al een tijdje. Heerlijk ingelopen. Nooit last van mijn voeten, al loop ik de hele dag op deze zelfde schoenen.

Ik vind het een fijn paar. Van Gri sport.
      ff fototje

Wat bedreft natte ondergronden. Het is natuurlijk NOOIT veilig om over gladde natte vloeren te lopen. En zeker niet met apparatuur in je handen.

Beterschap trouwens
      [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
      [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• arie
        • Feb 2003
        • 550

Het enigste wat echt goed helpt op natte vloeren zijn speciale klompen(deze worden vooral in keukens door proffesionele koks gebruikt, aangezien hier het risico als je valt het grootst is , denk aan brand, messen ect)

Alleen zijn deze klompen niet echt geschikt om grote afstanden mee te lopen, vaak hebben deze klompen namelijk een open hak. Wat deze klompen bijzonder maakt is de structuur en het materiaal van de slijtzool. Groeten Arie

Comment

• jens
          • Aug 2004
          • 1066

Tja, natte vloeren is altijd opassen, welke schoen je draagt maakt niet veel uit denk ik ( kwa werkschoenen)

Lijkt me trouwens dat nieuwe schoenen juist glader zijn van onder dan een paar die al ingelopen zijn...( door slijtage en derg )

Wij stonden wel eens in een party centrum, waar we door de keuken moesten( vanwege de lift) was altijd spekglad en dan een baskast met nog wat zooi erop kreeg je bijna niet vooruit omdat je je niet kon afzetten..

Wat ik wel in de jaren heb geleerd is dat ik altijd stalen neuzen draag, ooit wou ik eens een kistje naar me toe trekken met een bosje kabels dr op...1 kabel valt dr af terwijl ik trek ...voor de wielen ...kistje tipt en daar had ik een electrotakel inclusief kist op me sportschoen, met me teen eronder toen heb ik ook wel even wat onvriendelijke dingen gezegt

maar succes, en hopelijk weer snel te voet! gelukkig was het best weer om in de tuin te zitten met een kouwe kletser voor je neus

Comment

• DJ_matthias
            • Jun 2005
            • 620

ik draag tegenwoordig deze:

Track's van Planet Europe!

volgens de verkoper de schoen waar iedereen voor terugkomt omdat hij zo goed is!
            Stalen neus, goede grip en m'n enkels zijn ook ondersteund omdat het een hoog model is. Sinds ik deze draag nog geen enkele keer een uitschuiver gemaakt (buiten die ene keer op oudejaarsdag toen de plankvloer van de tent aangevrozen was...)
            echt een aangename werkschoen!
            we had a light designer once, but he went mad so we shot him.
            Now he's a light of a diffrent kind, one of ***'s little gobo's in dimmer heaven!

Comment

• salsa
              • Jan 2007
              • 1315

Deze doen het ook prima!

Dave
              [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

Comment

• Dirk Wijnen
                • Dec 2006
                • 189

Originally posted by DJ_matthias
                ik draag tegenwoordig deze:

Track's van Planet Europe!

volgens de verkoper de schoen waar iedereen voor terugkomt omdat hij zo goed is!
                Stalen neus, goede grip en m'n enkels zijn ook ondersteund omdat het een hoog model is. Sinds ik deze draag nog geen enkele keer een uitschuiver gemaakt (buiten die ene keer op oudejaarsdag toen de plankvloer van de tent aangevrozen was...)
                echt een aangename werkschoen!
                Deze heb ik ook, ik vind ze echt fijn lopen!
                Ik heb in 3 jaar tijd één keer een uitschuiver gemaakt, maar dat kwam omdat er erg veel modder op de ramp lag
                Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Comment

• MusicSupport
                  • Feb 2006
                  • 1016

Originally posted by Dirk Wijnen
                  Deze heb ik ook, ik vind ze echt fijn lopen!
                  Ik heb in 3 jaar tijd één keer een uitschuiver gemaakt, maar dat kwam omdat er erg veel modder op de ramp lag
                  En waar kopen we ze dan!?!?!
                  d&b Audiotechnik

Comment

• rolanddeg
                    • Nov 2004
                    • 337

Bij de brandweer worden Magnum Boots gebruikt... is ook direct chemicalienbestendig enz :P Maar die dingen zijn er op gebouwd om door het water enz te lopen: nog nooit een schuiver mee gemaakt, zelfs in de ergste modder niet!

Comment

• sis
                      • Jul 2003
                      • 3305

Ik was bij de vliegveldbewaking in Kleine-Brogel, jaar 1980 ( Belgisch limburg ) en ik heb daar heel wat kilometertjes afgelegd op alle soorten terreinen en de gebouwen waar de starfighter-104 en F16 stond, daar lag ook regelmatig water-olie en kerosine.
                      Niet voor doetjes dus
                      Dus gewoon legerbotinnen, het beste wat er is
                      294 Elite II 8 Leather Sympatex Black - 149.95EUR

kan je meteen alle janetten schoentjes thuislaten
                      sis
                      Last edited by sis; 19-04-09, 14:49.
                      Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

Comment

• MusicXtra
                        • Feb 2006
                        • 9316

Originally posted by sis
                        Ik was bij de vliegveldbewaking in Kleine-Brogel, jaar 1980 ( Belgisch limburg ) en ik heb daar heel wat kilometertjes afgelegd op alle soorten terreinen en de gebouwen waar de starfighter-104 en F16 stond, daar lag ook regelmatig water-olie en kerosine.
                        Niet voor doetjes dus
                        Dus gewoon legerbotinnen, het beste wat er is
                        294 Elite II 8 Leather Sympatex Black - 149.95EUR

kan je meteen alle janetten schoentjes thuislaten
                        sis
                        Lekker soppen als het een beetje warm wordt
                        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2138

Ik heb altijd meindl wandelschoenen aan de voeten.

::: MEINDL ::: Shoes for Actives :::

Zitten super stevig, volledig waterdicht,....
                          Hebben geen kunstof of stalen neus, maar wel hoge stootrand wat ik al het belangrijkste vind.

Heb hiermee ook al kisten op de voeten gehad. Je voelt het wel omdat er echt geen verstevigde neus in zit, maar pijn deed het niet.

Tot nu toe zijn dit mijn beste werkschoenen... .
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• kokkie
                            • Nov 2003
                            • 1166

Originally posted by ronny
                            Hebben geen kunstof of stalen neus, maar wel hoge stootrand wat ik al het belangrijkste vind.

Heb hiermee ook al kisten op de voeten gehad. Je voelt het wel omdat er echt geen verstevigde neus in zit, maar pijn deed het niet.

Tot nu toe zijn dit mijn beste werkschoenen... .
                            Ik heb weleens iemand 2 tenen zien breken omdat hij ruzie met het shackle kistje had waar hij zelf mee STIL stond.

Oftewel een ongeluk zit in een klein hoekje.
                            Project manager licht voor kleine en grotere klussen binnen en buiten de provincie (nooit in het dorp).

Comment

• Martijnvanthiel
                              • Oct 2002
                              • 104

Er zijn tegenwoordig ook werkschoenen van meindl... Dus het draagcomfort van meindl mét stalen neus en zool...

Ter info
                              Met vriendelijke groet,

Martijn van Thiel

Comment

Working...